تصادف کامیون کمپرسی و تریلی در جاده خاوران/2نفرجان باختند

 برخورد شدید دو کامیون کمپرسی و تریلی با یکدیگر جاده خاوران منجربه مصدومیت سرنشین و راننده‌ تریلی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رانندگان خودرو‌های عبوری در جاده‌ خاوران پس از دیدن صحنه‌ تصادف و همچنین مسدود شدن جاده، سراسیمه برای درخواست کمک با سامانه‌ی تلفنی آتش نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت ۱:۱۵ دقیقه بعداز نیمه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ به همراه تیم نجات ۱۵ را به جاده‌ی خاوران، روبروی مرکز تعویض پلاک خودرو اعزام کرد.
حیدرعلی بهرامی فرمانده‌ آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه کامیون تریلی در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به دلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بود که ناگهان یک دستگاه کامیون کمپرسی از راه رسید و به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرد.
وی با اشاره بروز خسارات سنگین به هر دو کامیون و نیز مصدوم شدن هر دو سرنشین تریلی، اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده‌ ترافیکی در اطراف صحنه‌ تصادف، مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند.


این فرمانده آتش نشانی گفت: هر دو مصدوم این حادثه بلافاصله با کمک آتش نشانان پس از حضور عوامل اورژانس در محل تصادف، با احتیاط و به وسیله برانکارد به آمبولانس منتقل شده و به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند.
بهرامی افزود: پس از حضور عوامل راهور منطقه و انتقال خودرو‌های حادثه دیده به حاشیه‌ی امن جاده، نیرو‌های آتش نشانی به منظور جلوگیری از تصادفات بعدی، سطح جاده را از گازوئیل ریخته شده از کامیون ها، پاکسازی کرده و سپس مسیر عبور خودرو‌ها را با همکاری پلیس راهور منطقه باز کردند.
وی گفت: علت اصلی بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070098

وب گردی

وب گردی