روز قدس نماد مظلومیت‌خواهی و آرمان جهان اسلام است

اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان؛ همسو با همه آزادی خواهان جهان و مردم غیور ایران اسلامی، روز عزیز قدس را آرمان جهان اسلام می دانند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی پیامی به مناسبت روز قدس صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

روز قدس که با ابتکار و نفس قدسی حضرت امام خمینی قدس سره شریف در جهان اسلام با محوریت ایران اسلامی آغاز شد و بعد از سالها از وفات حضرت امام مقام معظم رهبری حفظه الله بحث فلسطین و آزادی قدس شریف را به عنوان یکی از مهمترین مسئله جهان اسلام اعلام کردند. روز قدس نماد مظلومیت خواهی و استمرار مقاومت ملتی است که از سوی جهان استکبار و رژیم کودک کش صهیونیسم مورد ظلم و ستم قرار گرفتند.

روز قدس روز عزت مسلمان جهان با همبستگی در مقابل تذلل قدرت پوشالی رژیم اشغالی آتش افروز و آمریکای جناتکار و همه ایادی آنها است.

امسال با شهادت سردار شهید سلیمانی به عنوان سردار مقاومت و همه شهیدان قدس عزیز محور مقاومت و صف مجاهدان به رهبری معظم انقلاب برای نابودی و محو کامل این رژیم اشغالی تداوم خواهد داشت و وعده الهی ان‌شاء الله تحقق خواهد یافت و تا آن طلوع صبح صادق امت اسلامی با معنویت به مقاومت ادامه دهند و همه شاهد آزادی قدس شریف و مسجد القصی باشیم.

اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان؛ همسو با همه آزادی خواهان جهان و مردم غیور ایران اسلامی، این روز عزیز را آرمان جهان اسلام می دانند و با گرامیداشت این روز حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند و همه تلاش خود را برای برگزاری روز قدس در فضای مجازی و آگاهی بخشی به ملت دنیا در شرایط کرونایی به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070130

وب گردی

وب گردی