ظریف خطاب به پامپئو و اروپا: فلسطینی‌ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند

وزیر خارجه خطاب به پامپئو و برخی از کشورهای اروپایی تصریح کرد: فلسطینی‌ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) در پاسخ به جوسازی‌های مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و برخی اروپایی‌ها در توئیتی نوشت: حمله معتقدان به راه‌حل نهایی از طریق اتاق‌های گاز، به کسانی که به همه پرسی باور دارند، چندش آور است.

وی با انتشار تصویری در خصوص آزادی فلسطین عنوان کرد: چندش‌آور است کسانی که تمدن آنها «راه‌حل نهایی» را در اتاق‌های گاز یافته بود، به کسانی که در صندوق‌های رأی و از طریق همه‌پرسی به دنبال راه‌حلی واقعی هستند، حمله کنند.

ظریف با طرح این سوال که چرا ایالات متحده و غرب، این چنین از دموکراسی واهمه دارند؟ خطاب به آمریکا و غرب تصریح کرد:‌ فلسطینی‌ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند.

گفتنی است پامپئو در اظهاراتی ایران را به یهودستیزی متهم کرده است.

در همین خصوص نیز علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی چهارشنبه شب در توئیتی نوشت: «لازم است به وزیر خارجه خبیث ⁧‫رژیم تروریستی آمریکا‬⁩ یادآور شوم که در ⁧‫جمهوری اسلامی ایران‬⁩ بر خلاف الیگارشی گاوچران‌های ⁧‫غرب وحشی‬⁩، رهبران منصوب و محبوب اکثریت مردمند و چیزی جز خواست آنها نمی‌گویند.ضمنا ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک‌کشان است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1070140

وب گردی

وب گردی