خبر خوش یک ایجنت برای رئالی‌ها/ این بازیکن بارسا غیرقابل مذاکره است/ استارت یووه برای جذب ستاره فرانسوی

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مقصد بعدی ادینسون کاوانی مشخص شد؟!

ادیسون کاوانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال و اتلتیکومادرید پیش رفت. حتی مادر این بازیکن هم از علاقه پسر خود برای انتقال به روخی بلانکو پرده برداشته بود اما در نهایت سران باشگاه فرانسوی اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکردند.

حالا تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است و به نظر می‌رسد که هیچ برنامه از سوی دو طرف برای تمدید قرارداد وجود نداشته باشد؛ موضوعی که باعث شده دوباره گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم آینده این بازیکن اروگوئه ای مطرح شود.

حالا و در همین رابطه اسپورت مدیاست ادعا می‌کند که ادینسون کاوانی به درخواست جدید دیگو سیمئونه پاسخ منفی داده و اعلام کرده که توافق قبلی با اتلتیکو مادرید دیگر هیچ اعتباری ندارد چرا که او قصد دارد به اینتر بپیوندد. بر اساس ادعای مدیاست کاوانی در صورت پیوستن به اینتر دستمزد سالیانه ۸ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. این در حالی است که او در حال حاضر سالیانه ۱۲ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن حقوق دریافت می‌کند.

خبر خوب ایجنت حکیمی برای هواداران رئال

قرارداد دو ساله و قرضی اشرف حکیمی با دورتموند در پایان فصل به پایان می‌رسد؛ موضوعی که باعث می شود او به رئال مادرید بازگردد. این بازیکن ۲۱ ساله بعد از درخشش در ترکیب دورتموند حالا مشتریان زیادی پیدا کرده و گفته می شود که باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، یوونتوس و چلسی به دنبال جذب وی هستند.

با این حال طی روزهای اخیر گفته شد که اینتر و آنتونیو کونته هم به جمع مشتریان مدافع مراکشی رئال مادرید اضافه شده‌اند. با وجود تمام این پیشنهادات اما به نظر نمی‌رسد که با وجود ثبت آمار سه گل و ۱۰ پاس گل در فصل جاری بوندسلیگا توسط مدافع مراکشی، رئال مادرید به این راحتی‌ها راضی به فروش او شود.

در همین رابطه مدیر برنامه اشرف حکیمی شایعات پیرامون پیشنهاد اینتر به این بازیکن را به طور کلی تکذیب کرده است. آلخاندرو کامانو در این باره گفت: " چنین پیشنهادی از سوی اینتر وجود ندارد و ما در پایان فصل به مادرید باز خواهیم گشت. مطمئن هستم که اشرف در پست خود به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد."

توتی: مادرم لاتزیویی بود اما من رم را انتخاب کردم

طبق گفته فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، خانواده او ترجیح می‌دادند او به لاتزیو برود. فرانچسکو توتی در گفت و گو با مجله اسپانیایی لیبرو گفته: مادرم به خاطر مادر بزرگم طرفدار لاتزیو بود. من در لوجیانی بازی می کردم و برادرم ریکاردو به من زنگ زد و گفت که مادر و پدر دارند در مورد دو گزینه حرف می زنند. پدرم و برادرم هوادار رم بودند. من رم را انتخاب کردم، ولی خانواده لاتزیو را ترجیح می داد چون آنها به من حقوق می دادند. خوشبختانه، من تصمیم درست را گرفتم. حداقل دو بار. یک بار در 2003 بود. یک سال از قراردادم باقی مانده بود. به دلایلی برای رییس مشکلاتی پیش آمده بود که به من ارتباطی نداشت. رئال مادرید به من پیشنهادی داد تا به آنجا بروم. در کل 20 یا 25 میلیون یورو بود و پول زیادی هم برای رم می دادند. 80 درصد مطمئن بودم که می روم، چون دوران خوبی با رم نداشتم. آنها به من پیشنهاد سنگینی دادند، حتی پیراهن شماره 10 فیگو، چون او را به اینتر می فروختند. رائول هم بود، کاپیتان و سمبل باشگاه مادریدی، کسی که بیشترین دستمزد را می گرفت. هر بازیکنی می گرفتند کمتر از او حقوق می گرفت. خیلی به این پیشنهاد فکر کردم. همسرم به من گفت که کارش را رها می کند و با من می آید.

توتی در ادامه گفته: در پایان سنسی با من صحبت کرد، همه چیز را روشن کردیم و من ماندم. با دل تصمیم گرفتم. جایی که اهمیت خانواده، دوستان و رم خیلی زیاد بود. دلم خواست که کاری کنم که با کاری که دیگران معمولا انجام می دهند فرق داشته باشد، آنهایی که معمولا پیشنهادات چنین باشگاه هایی را رد نمی کنند.حس کردم بازیکن بزرگی هستم. رئال مادرید تیمی عادی نیست، همه دوست دارند آنجا بازی کنند.

ریوالدو: هالند را با رونالدو مقایسه نکنید

اسطوره فوتبال برزیل به تمجید از ارلینگ هالند پرداخت. ریوالدو درباره هالند به یک سایت اروپایی گفته: او همین حالا هم بازیکن بزرگی شده است اما با توجه به سنش می‌تواند در آینده بهتر هم بشود و به یکی از بهترین مهاجمان دنیا تبدیل شود. او شخصیت خوبی دارد، بدون ترس بازی می‌کند و در چهره‌اش خونسردی وجود دارد. بنابراین هالند بازیکنی با کلاس بالای جهانی است که هنوز هم می‌تواند چیزهای زیادی یاد بگیرد و به این ترتیب طبیعی است که باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه داشته باشند.

ریوالدو در ادامه گفته: برخی از مردم هالند را با رونالدو نازاریو مقایسه می‌کنند. شاید شباهت‌هایی مانند سرعت بالا، نترس بودن و قدرت گلزنی وجود داشته باشد اما زود است تا او را با موفقیت‌های رونالدو مقایسه کنیم که دو بار قهرمان جام جهانی شده و دنیا را با گل‌هایش خیر کرده است. باید ببینیم او به سطح رونالدو می‌رسد یا خیر. البته هالند کیفیت خوبی دارد و می‌تواند حداقل خودش را به سطح رونالدو نزدیک کند. به نظر می‌رسد رئال مادرید مقصد هالند در تابستان خواهد بود و او با توانایی‌هایش می‌خواهد نشان دهد در اسپانیا هم می‌تواند موفق شود. بارسلونا هم می‌تواند گزینه خوبی برای او باشد. فروش هالند برای دورتموند که او را با ۲۰ میلیون یورو در ژانویه خریده هم بیزینس خوبی بوده است. شاید رئال مادرید و بارسلونا در ماه ژانویه حواستان پرت بود اما هیچ‌کس حدس نمی‌زد هالند می‌تواند به سرعت در دورتموند خودش را اثبات کند. فکر نمی‌کنم امضای قرارداد با او برای بارسا در ماه زانویه اشتباه به نظر می‌رسد. ما هیچ‌وقت نمی‌دانیم یک بازیکن که در لیگ اتریش چهره شده در لیگ‌های معتبر اروپایی چگونه خود را با شرایط وفق می‌دهد. اگر هالند به رئال مادرید رفته بود یک بازیکن تعویضی می‌شد اما حالا به عنوان یک بازیکن سوپراستار می‌تواند مقصدش را انتخاب کند.

خیال بارسا راحت شد؛ ترشتگن 5ساله تمدید می‌کند

روزنامه اسپورت که در کاتالونیا چاپ می‌شود امروز صفحه اول خود را به مارک آندره ترشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا اختصاص داده و مدعی شد بعد از ماه‌ها بن‌بست در مذاکرات باشگاه با ترشتگن درباره تمدید قرارداد او، قفل این مذاکرات سرانجام شکسته شده و دو طرف به توافق رسیده‌اند که در ماه آینده میلادی قرارداد ترشتگن به مدت پنج سال دیگر، تا سال 2025 تمدید شود.

قرارداد فعلی ترشتگن با بارسلونا در سال 2022 منقضی می‌شود. او آخرین بار در سال 2017 یک قرارداد پنج ساله با بارسلونا امضا کرده بود. در ماه‌های اخیر شایعات مربوط به بن‌بست در روابط دو طرفه هواداران بارسا را به شدت نگران از دست دادن ترشتگن کرده بود. خبر امروز اسپورت حالا خیال آنها را راحت خواهد کرد.

با توجه به اینکه در قرارداد ترشتگن بند آزادسازی 180 میلیون یورویی گنجانده شده، خیال کاتالانها از بابت از دست دادن او راحت است چرا که می‌دانند به خصوص در شرایط فعلی هیچ باشگاهی توان پرداخت چنین مبلغی را نخواهد داشت.

روزنامه اسپورت پیش از این هم گفته بود هدف بارسلونا تمدید قرارداد ترشتگن تا سال 2025 است. این روزنامه مدعی بود مدیریت باشگاه و به خصوص رئیس بارسا، یوسپ ماریا بارتومئو، حفظ ترشتگن را یکی از مهمترین اولویت‌های خود می‌دانند.

برچسب روی گریزمان؛ غیر قابل مذاکره

چهارشنبه در رسانه‌های انگلیسی از آنتوان گریزمان به عنوان یکی از اهداف احتمالی چلسی یاد شد. تیم انگلیسی با انگولو کانته مشکلات جدی دارد. چند هفته پیش که احتمال خرید باشگاه نیوکاسل توسط خانواده سلطنتی سعودی وجود داشت از گریزمان هم به عنوان تقویت این تیم انگلیسی نام برده شد.

در فرانسه همیشه در رابطه با بازگشت نیمار به بارسلونا از گریزمان به عنوان بخشی از هزینه انتقال یاد می‌شود. اگر آبی اناری‌ها بتوانند با مهاجم پاری سن ژرمن قرارداد امضا کنند به جای پرداخت کامل پول، گریزمان را به تیم فرانسوی می‌فروشند. البته چنین چیزی هم صحت ندارد. تنها چیزی که مشخص است این است که گریزمان قابل مذاکره نیست. او در بارسلونا خواهد ماند و بهتر از هر زمان دیگر به تمرینات تیمش برگشته است. مهاجم فرانسوی تمام تمرکز خود را روی قهرمانی در لیگ قهرمانان با بارسا گذاشته است.

آمار گریزمان در نخستین سال حضورش در نوکمپ قابل توجه نبود چون از تیم متفاوتی همچون اتلتیکو مادرید به بارسا پیوسته بود. مهاجم فرانسوی در ۳۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. یازده بازی در لالیگا باقی مانده است و هنوز بارسا در لیگ قهرمانان حضور دارد. اگر شرایط برای برگزاری بازی‌های باقی مانده بهبود یابد، این بازیکن می‌تواند آمارش را بهتر هم کند. در هر صورت در رابطه با گریزمان بحثی وجود ندارد، در مورد دیگر بازیکنان چرا.

یووه – پوگبا؛ سرانجام مذاکره شروع شد

سرانجام پس از فعل و انفعالات بسیار، باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت برای برگرداندن پل پوگبا اقدام کند. «۱۰ اسپورت» فرانسه خبر داد، باشگاه یوونتوس با مینو رایولا مذاکراتش را آغاز کرده تا در صورت مساعد بودن شرایط این بازیکن را به تورین برگرداند. مهاجم منچستریونایتد از رئال‌مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هم پیشنهاد داشته، اما به نظر می‌رسد مبلغ فروش او باعث عدم انتقالش به این تیم‌ها شود. با جدایی احتمالی میرالم پیانیچ و تمایل آدرین رابیو به ترک یووه، مائوریتسیو ساری نیاز پیدا کرده بازیکن جدیدی در خط میانی به خدمت بگیرد. پل پوگبا سال ۲۰۱۶ در ازای ۱۰۵ میلیون یورو از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد.

شروع لالیگا از ۲۳ خرداد با دربی سویا

برنامه «ال‌پارتیداسو» از شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا اعلام کرد مسابقات لالیگای اسپانیا که از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده، از تاریخ 12 ژوئن (جمعه 23 خرداد) از سرگرفته خواهد شد. بر اساس این گزارش بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور 23 خرداد با انجام دربی سویا بین تیم‌های سویا و رئال بتیس استارت خواهد خورد.

طبق ادعای «کوپه»، در تاریخ 13 ژوئن (شنبه 24 خرداد) اتلتیک بیلبائو با اتلتیکومادرید و رئال مادرید با ایبار مصاف خواهند کرد و یک روز پس از آن هم بارسلونا با مایورکا دیدار خواهد کرد. قرار است برنامه دقیق بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا در تاریخ 28 مِی (8 خرداد) منتشر شود.

در حال حاضر در فاصله 11 هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا، بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، صدرنشین این رقابت‌هاست.

به نظر می‌رسد لالیگا پس از بوندس‌لیگا، دومین لیگ معتبر اروپایی باشد که بازی‌های خود را از سرخواهد گرفت. پیش از این اردویژه هلند و لوشامپیونه فرانسه، فصل‌های خود را در نتیجه شیوع ویروس کرونا مختومه اعلام کردند.

نتایج تست کرونا در یووه؛ همه منفی هستند

باشگاه یوونتوس یکی از تیم‌های حاضر در سری آ بود که بیشترین میزان ابتلا ویروس کرونا را به ثبت رساند چرا که تست سه بازیکن این تیم یعنی دانیله روگانی، پائولو دیبالا و بلیز متویدی مثبت اعلام شده بود.

باشگاه تورینی اما امروز بیانیه ای منتشر کرد و درباره وضعیت سلامتی بازیکنان خود و نتیجه تست کرونای آنها اطلاع رسانی کرد. در بیانیه یوونتوس آمده است: " حالا چند روز است که بازیکنان یوونتوس در گروه های کوچک و با رعایت فاصله تمرینات خود را پیگیری می کنند.

روز گذشته با توجه به نشانه های علمی آزمایش ها روی بازیکنان انجام شد که نتیجه همه تست ها منفی بوده است. در چند روز آینده تمرینات در گروه‌های وسیع تر پیگیری خواهد شد."

به این ترتیب گونسالو ایگواین و آدریان رابیو که بعد از شیوع ویروس کرونا ایتالیا را ترک کرده بودند و دیرتر از بقیه به این کشور برگشته بودند هیچ مشکلی برای حضور در تمرینات یووه نخواهند داشت.

کد خبر: 1070150

وب گردی

وب گردی