آرمان جهانی آزادی فلسطین فراموش‌شدنی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آزادی فلسطین به آرمان جهانی در سراسر جهان اسلام تبدیل شده و فراموش شدنی نیست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بیرجند، سید‌حسن هاشمی با گرامیداشت یاد شهید قدس سردار سلیمانی و تقارن روز جهانی قدس با سالگرد حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر گفت: به برکت هوشمندی و دور‌اندیشی حضرت امام‌خمینی‌(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری روز قدس و آزادی فلسطین به‌عنوان آرمان جهانی در سراسر دنیای اسلام تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: رهپویان تعالیم انسان‌ساز اسلام و قرآن و نبی مکرم اسلام(ص)همواره آزادسازی فلسطین را به‌عنوان آرمانی مقدس و متعالی مد نظر خواهند داشت و تا نابودی کامل رژیم نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی از پای نخواهند نشست.

هاشمی با یادآوری ابعاد بسیار مهم و با‌اهمیت حماسه فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در حقیقت یک حماسه بزرگ و فراموش‌نشدنی است و گرامی‌داشت این روز و تبیین جانفشانی رزمندگان اسلام برای نسل جوان ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی روز قدس را فرصت ارزشمندی برای ابراز وحدت امت اسلامی و حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین برشمرد و تقارن این روزجهانی را با سالگرد حماسی فتح خرمشهر نشانگر پیوند مستحکم آرمان قدس با ‌ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست و گفت‌: همه آحاد جامعه اسلامی به‌ویژه فرهیختگان و اندیشمندان باید به هرشکل ممکن با نقش‌آفرینی فعال و موثر موضوع قدس شریف و فلسطین تعمیق و تقویت هوشیاری و وحدت اسلامی رابرای مقابله با توطئه‌های خصمانه و جبهه صهیونیست و استکبار جهانی در سرلوحه فعالیت‌های خود داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070156

وب گردی

وب گردی