جهانی: اگر یک نفر جانش را از دست بدهد، همه از پاسخگویی فرار می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد که مخالف ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، میلاد جهانی در خصوص اینکه قرار است بازی‌های لیگ برتر فوتبال از 29 خرداد از سر گرفته شود، گفت: من مخالف شروع بازی‌ها هستم چون شرایط از لحاظ فوتبالی و پزشکی اصلا مناسب نیست. کرونا هنوز ریشه‌کن نشده و وضعیت در خیلی از استان‌ها از جمله خوزستان قرمز است. با این شرایط برگزاری بازی‌ها منطقی نیست.

وی ادامه داد: باید برای انجام بازی‌ها به سفر برویم و معلوم نیست در فرودگاه‌ها چه خبر است، در هر بازی هم خیلی‌ها درگیر برگزاری مسابقه هستند و اگر یک نفر این بیماری را بگیرد ممکن است به چند نفر منتقل کند. از طرفی بحث خانواده‌ها هم مطرح است، خیلی‌ها پدر و مادر مسن دارند و اگر این بیماری به آنها منتقل شود خیلی بد خواهد شد.

بازیکن صنعت نفت آبادان عنوان کرد: برخی مسئولان بدون اینکه فکر اساسی کنند، موافق برگزاری بازی‌ها هستند ولی شک نکنید اگر یک نفر جانش را از دست بدهد همه از پاسخگویی فرار کرده و تقصیر را گردن دیگری می‌اندازند. آیا واقعا فوتبال این ارزش را دارد که یک نفر جانش را از دست بدهد؟

جهانی اظهار داشت: بازیکنان سه ماه است که از برگزاری مسابقه رسمی و تمرینات گروهی دور هستند و شرایط بدنی فوتبالیست‌ها بد است، با این شرایط می‌خواهند لیگ را هم به صورت فشرده برگزار کنند که این موضوع با مصدومیت شدید بازیکنان همراه خواهد شد.

کد خبر: 1070158

وب گردی

وب گردی