قدرت‌افزایی پیش‌برنده، راهبرد پیروزی‌ بخش ملت ایران است

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر اعلام کرد: با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از توطئه‌های نظام استکبار بر این باوریم که قدرت‌افزایی پیش‌برنده راهبرد ملت ایران است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از ترفندها و توطئه‌های نظام استکبار بر این باور است که ایستادگی و مقاومت تمام‌عیار با تکیه بر توانمندی‌های سرشار داخلی، قطع امید از بیگانگان و بد اندیشان، تبعیت از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی ملی، امید به آینده‌ای روشن، دوری از تفرقه و چند دستگی و قدرت‌افزایی پیش‌برنده از راهبردهای پیروزی‌بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سوم خرداد یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های نصرت و معجزه الهی و یکی از مهمترین اوراق کتاب حماسه و سربلندی ملت سلحشوری است که در برابر تجاوز و زیاده خواهی نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای اش مردانه ایستاد و هرگز تن به ذلت و تسلیم نسپرد.

سوم خرداد و فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

فتح خرمشهر نماد و تبلور صف‌آرایی سازمان‌یافته در مقابل تهاجم قدرت‌های بزرگ استکباری علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با گذشت حدود چهار دهه از آن پیروزی شیرین و تعیین‌کننده، بار دیگر نظام سلطه با آرایشی نوین و متمدنانه به رویارویی با ملت ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به استقلال و آزادی کشورمان برآمده است.

بی تردید سوم خرداد و فتح خرمشهر با رهبری پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک حماسه ملی و دستاوردی سترگ است.

اگر حضور و اتحاد ملت در بسیج همگانی و حمایت قاطع آن‌ها از نیروهای مسلح و رزمندگان جان برکف نبود، بی‌شک آن حماسه و پیروزی تحقق نمی‌یافت و به حق پاسداشت روز سوم خرداد گرامیداشت همبستگی و اتحاد ملی و همدلی همه آحاد ملت در کنار رهبری فرزانه و الهی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود.

امروز نیز با گذشته چهار دهه از آن دستاورد بزرگ و پیروزی تاریخی، ملت ایران توانسته است با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه خلف صالح آن امام عظیم‌الشأن مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی خود با اراده‌های پولادین و نگاهی دشمن‌شناسانه به توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های جبهه شیطانی استکبار را شناخته و برآن غلبه یابد.

امروز فتح خرمشهرها و شکست متجاوزان در عرصه جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه نیازمند هوشیاری، بیداری، دشمن‌شناسی و شناخت ترفندهای گوناگون جبهه‌ی عظیم دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از ترفندها و توطئه‌های نظام استکبار بر این باور است که ایستادگی و مقاومت تمام‌عیار با تکیه بر توانمندی‌های سرشار داخلی، قطع امید از بیگانگان و بد اندیشان، تبعیت از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی ملی، امید به آینده‌ای روشن، دوری از تفرقه و چند دستگی و قدرت‌افزایی پیش‌برنده از راهبردهای پیروزی‌بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی است.

صنعت دفاعی با رویکرد انقلابی متخصصین متعهد و جهادی خود، همان‌گونه که در طول ۴۰ سال اخیر تنها به پیشرفت و شکستن سد تحریم‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اندیشیده است امروز نیز با همتی والا و شتابی مضاعف، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی را در جهت حفظ و ارتقاء قدرت بازدارندگی فعال، سرلوحه حرکت خود قرار داده است.

وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با توجه به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع و بر اقتدار خود خواهند افزود؛ چرا که با دشمن بی منطق و زورگو جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت. «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

کد خبر: 1070187

وب گردی

وب گردی