گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

در گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، رئیس،معاونین و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مزار شهدای گمنام این دانشگاه را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ازکرج، به مناسبت سوم خرداد و سالروز حماسه های شجاعانه رزمندگان دلاوری که با اتکال به نیروی الهی خرمشهر را از اشغال جنایتکاران بعثی نجات دادند؛ محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن تجدید میثاق با شهدای فتح خرمشهر، یاد و خاطره تمامی شهدای جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم برهانی فر ضمن تقدیر از جان فشانی های رزمندگان اسلام گفت: تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر، از حماسه های غرورآفرین و مقاومت دلیرمردانی سرشار است که با شور و شوقی وصف ناپذیر، به استقبال خطر رفتند و جان برکف، ماندگارترین و حماسی ترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران اسلامی در برگ های زرین تاریخ قرن ثبت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان خاطراتی از دفاع مقدس افزود: خبر آزادی خرمشهر، مردم سراسر میهن اسلامی را به وجد آورد. با اعلام خبر فتح خرمشهر، مردم ایران مانند خانواده ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته باشد، اشک شادی و شعف خود را به روح شهدای حماسه آفرین صحنه های شورانگیز این نبرد نثار کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین داود خوشباور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز نیز ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادی خرمشهر گفت: برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی، کافی است بدانیم فرماندهان ارتش متجاوز عراق، پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر، در اطلاعیه ای به نیروهای خود دستور داده بودند، دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق بدانند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت: تقارن سالروز حماسه سوم خرداد با روز جهانی قدس و همچنین عید سعید فطر را به فال نیک گرفته و بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی تاکید کرد.

در این مراسم ضمن نثار فاتحه به روح پرفتوح شهدا؛ مزار شهدای گمنام واحد کرج گلباران شد.

کد خبر: 1070306

وب گردی

وب گردی