مردم برای خرید محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده چقدر باید هزینه کنند؟

 معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، درباره قیمت مصوب چهار محصول این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بابک رحمانی، در خصوص قیمت قطعی ۴ محصول ایران خودرو گفت: خودروی پارس tu۵ با قیمت ۷۹۷ میلیون و ۹۸ هزار ریال به صورت دو ودیعه به فروش می‌رسد که در زمان ثبت نام مبلغ ۳۹۸میلیون ریال و بعد از قرعه‌کشی مبلغ ۳۶۹میلیون و ۹۱۶ هزار ریال از مشتری دریافت می‌شود.

وی به شرایط فروش پژو ۲۰۶تیپ ۲ اشاره کرد و افزود: این خودرو با قیمت قطعی ۷۱۶ میلیون و ۴۵۸ هزار ریال به فروش می‌رسد که هم‌زمان با ثبت نام مبلغ ۳۵۷ میلیون ریال و بعد از اعلام نتایج مبلغ ۳۳۰ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال دریافت می‌شود.

دیگر خودرویی که در اولین فروش فوق العاده عرضه می‌شود خودرو پژو ۴۰۵ slx است که با قیمت نهایی ۶۸۳میلیون و ۳۱۳ هزار ریال به فروش می‌رسد، مشتری هنگام ثبت نام ۳۴۱ میلیون ریال پرداخت می‌کند و باقی‌مانده ۳۳۰میلیون و ۳۷۶ هزار ریال نیز در زمان اعلام نتایج دریافت می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، رانا را دیگر محصول ایران خودرو در این سبد اعلام کرد و گفت: این خودرو با قیمت ۷۵۰ میلیون و ۴۷۹ هزار ریال و با پیش پرداخت ۳۷۵ میلیون ریال و ودیعه دوم به مبلغ ۳۴۶ میلیون و ۲۹۷هزار ریال در برنامه فروش فوق العاده قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خودرو‌ها به مدت یک سال در رهن ایران خودرو هستند، مبلغ ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در قالب یک فقره چک از مشتری دریافت می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، قیمت چهار محصول پرشمارگان، قطعی است و موعد تحویل حداکثر سه ماه خواهد بود.

وی افزود: در اجرای این طرح ابتدا تمام متقاضیان (چه کسانی که قبلا کد کاربری دریافت کرده اند وچه متقاضیان جدید) باید به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و با درج مشخصات کامل و طی مراحل پیش ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه را دریافت کنند.

رحمانی گفت: هیچ تفاوتی بین فردی که روز اول ثبت نام می‌کند با کسی که روز آخر ثبت انجام می‌دهد وجود ندارد و شانس قرعه کشی برای همه یکسان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070339

وب گردی

وب گردی