یک دغدغه اینستاگرامی در استقلال/ رکوردشکنی میثاقی در تلویزیون/ معمای جدید برای  پرسپولیسی‌ها

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز_هادی شاه مرادی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش رحمتی؛ قتل عمد و خیانت نکنید!

خبر اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان و عوامل تیم‌های لیگ برتری، موجب ترس و استرس تعدادی از نفرات باشگاه‌ها شده و آنها در صحبت‌هایی جداگانه از مسؤولان ذی‌ربط درخواست لغو یا تعویق بازی‌ها را داشتند.

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شهرخودرو مشهد با انتشار تصویری از یک خبر که نشان از وضعیت قرمز کرونایی در مشهد می‌دهد، اظهار کرد: فارغ از همه بحث‌های طرفداری، باید کارشناسی به ادامه برگزاری لیگ پرداخته شود. امروز مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد و تست کرونای بیش از ۱۵-۱۰ نفر از بازیکنان و عوامل تیم ها مثبت شده است.

او ادامه می‌دهد: مسوولان تصمیم‌گیر! برای یک‌بار هم شده، تصمیم عاقلانه بگیرید که بعداً پشیمان نشوید و خیانت عمد خود را گردن اشخاص دیگر نیاندازید. بازی کردن با جان و زندگی افراد شوخی نیست و خیلی راحت و سطحی از آن نگذرید. این بار تصمیم در حد انتصاب اشتباه و رای ناعادلانه نیست، بلکه حفظ تندرستی افراد است.

دروازه‌بان شهر خودرو اضافه کرد: بازیگوشی و خودخواهی نکنید که این بار اگر تصمیم غلط بگیرید و بر اثر آن تصمیم، خدایی ناکرده جان شخصی به خطر افتاد، قتل عمد است و دستگاه قضایی و مردم باید افراد خاطی را محاکمه کنند.

فراموش کردن استوکس؛ راه دیگری هم دارید؟

حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی گفته: «استوکس را فراموش کرده‌ایم»؛ خب البته فراموش هم نمی‌کردید کلا دست‌تان به او و آن 150 هزار یوروی بی‌زبان نمی‌رسید و اساسا غیر از فراموشی، راه دیگری نمی‌توانید داشته باشید. منتها ترس‌مان از آن است که استوکس شما را فراموش نکند. بعد از بلایی که این بازیکن سر تراکتور آورد، مسوولان آن باشگاه هم کلی رجز خواندند که حتما استوکس را در دادگاه محاکمه خواهند کرد، اما آخرش او شکایت کرد و برنده هم شد. بالاخره استاد، سلطان پیچ جهان است و قلق شکایت و شکایت‌کشی را خوب می‌داند. حالا شما هم بروید دعا کنید غائله استوکس با همین 150 هزار یورو برای‌تان تمام شده باشد!

جریان کمک هوادار خارجی استقلال به باشگاه چیست؟

طی روز‌های گذشته شایعاتی درباره کمک مالی چند تن از هواداران استقلال به این باشگاه مطرح شده بود. در این باره گفته می‌شد یکی از هوادارانی کمک مالی کرده، خارج از کشور حضوردارد، اما مدیرعامل استقلال چنین موضوعاتی را رد کرد. احمد سعادتمند در این خصوص گفت: «سه نفر وعده کمک به باشگاه استقلال را داده بودند که یک نفر خارج از کشور و ۲ نفر از آن‌ها داخل ایران بودند، اما هیچکدام از آن‌ها وعده‌های خود را عملی نکردند.» در گذشته نیز یک هوادار خارج نشین استقلال فیش واریزی جعلی پول به حساب دیاباته و میلیچ را به استقلالی‌ها داده بود که جنجال بزرگی راه انداخت و مشکلاتی را برای مدیران آبی به وجود آورد. حالا، اما سعادتمند برای جلوگیری از مسائل بعدی شایعه کمک هواداران به باشگاه را تکذیب کرد.

نوید‌کیا به رقیب سپاهان «بله» می‌گوید؟

طبق شنیده‌ها مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در دو مقطع زمانی مختلف با محرم نویدکیا مذاکراتی داشته‌اند که مقطع دوم همین چند روز قبل بود. در یک مقطع زمانی که علیرضا منصوریان از ذوبآهن اصفهان رفتنی شد، مسئولان این باشگاه با نویدکیا کاپیتان پیشین سپاهان و چهره سرشناس فوتبال استان اصفهان صحبت کردند، اما نزدیکان این بازیکن می‌گویند او به خاطر سپاهان به تیم رقیب نرفت. حالا هم که رادولوویچ با باشگاه اصفهانی قرارداد بسته، شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ذوبی‌ها دوباره با محرم تماس گرفته‌اند و منتظر پاسخ او هستند.

باید دید آیا نویدکیا در روز‌های شروع مربیگری‌اش این تصمیم مهم را می‌گیرد که به جای سپاهان، سر از ذوب‌آهن دربیاورد یا ترجیح می‌دهد همچنان بیرون گود بماند و به رقیب سنتی سپاهان «بله» نگوید. گفته می‌شود محرم نویدکیا قبلاً از باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم پیشنهاد داشت. از سوی دیگر، این شایعات هم به گوش می‌رسد که با پایان یافتن این فصل، قرارداد امیر قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان به اتمام می‌رسد و مدیران فعلی، چندان تمایلی به ادامه همکاری با این مربی ندارند، زیرا به اهداف اصلی خود یعنی قهرمانی در این فصل نرسیدند یا از این هدف دور شده‌اند. به همین علت بود که مسعود تابش را از مدیرعاملی باشگاه کنار گذاشتند و شاید بعد از تابش، نوبت به قلعه‌نویی برسد. در این صورت، جا برای بازگشت نویدکیا به سپاهان باز می‌شود.

معمای پرسپولیسی‌ها؛ بشار و اوساگونا برمی‌گردند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای سه بازیکن خارجی تیم خود ایمیلی حاوی اعلام زمان بازگشت به تهران ارسال کردند که طبق شنیده‌ها، فقط یک نفر از این بازیکنان، به ایمیل باشگاه پاسخ داد.

در واقع فقط بوژیدار رادوشوویچ بود که اعلام کرد روز سه‌شنبه (فردا) به تهران می‌رسد و کارش را دنبال می‌کند، ولی اطرافیان باشگاه از شرایط بشار رسن و کریستین اوساگونا بی‌خبر هستند و گفته می‌شود این دو بازیکن هنوز قصد خود برای بازگشت به ایران را اعلام نکرده‌اند. هر دو نفر، بابت بدحسابی و بدقولی مدیران باشگاه شاکی و عصبانی بودند و البته شیوع کرونا هم بهانه خوبی به دست‌شان داده است.

مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده بود همه بازیکنان در تمرین حاضر می‌شوند و مشکلی وجود ندارد. با این حال باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نفر بعدی، آنتونی استوکس است. مدیران باشگاه همچنان اعتقاد دارند این بازیکن باید به تهران بازگردد، چون تحت قرارداد پرسپولیس است، اما با توجه به شرایط و اتفاقاتی که رقم خورده، بسیار بعید به نظر می‌رسد بار دیگر استوکس را در پیراهن پرسپولیس ببینیم.

ساخت دو کمپ جدید برای استقلال؛ باور کنیم؟

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در لایو اینستاگرام ای خود با اکانت باشگاه اعلام کرد در نظر دارد دو کمپ جدید تمرینی برای استقلال بسازد.

سعادتمند با اشاره به اینکه با اجاره زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و همچنین بهبود شرایط زمین تمرین استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب این تیم به هیچ وجه امسال مشکلی برای تمرین نخواهد داشت از طرح‌های جدید خود برای ساخت و ساز کمپ ناصر حجازی با کمک هواداران گفت و همچنین خبر از آغاز مذاکره برای در اختیار گرفتن دو کم در دو منطقه همدان وشمال کشور را داد.

سعادتمند گفت :در نظر داریم برای استقلال در شمال کشور یک کمپ سطح دریا ایجاد کنیم و مذاکرات اولیه برای در اختیار گرفتن زمین و امکانات برای این کار آغاز شده است .همچنین قصد داریم در شهر همدان نیست کمپی را به نام باشگاه استقلال برپا کنیم.

او تاکید کرد این صحبت ها به صورت مقدماتی در حال انجام است و هواداران نباید تصور کنند که این بحث‌ها فضایی و خیالی است و در نظر دارد که حتماً این امکانات را برای باشگاه استقلال ایجاد کند.

تیک آبی اینستاگرام؛ دغدغه جدید استقلالی‌ها

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارات درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت‌های جدیدی را به میان آورد.

او در وعده‌ای تازه، به هواداران قول داد تا با هماهنگی اسپانسر و کارگزار باشگاه، بتواند یک قرارداد دائمی با لئاندرو پادوانی به امضا برساند و هر ساله باشگاه به این بازیکن برزیلی پرداختی داشته باشد.

سعادتمند در خصوص مبلغ پرداختی شیخ دیاباته توضیحاتی را ارائه داد و گفت مبلغ مطالبات او ۲۵۵ هزار دلار بوده است، اما باشگاه ۲۶۲ هزار دلار پرداخت کرده است و به مزاح دلیل پرداختی اضافی باشگاه را، خریدن سوغاتی دیاباته هنگام بازگشت به ایران قلمداد کرد!

همچنین در خصوص پرداختی هرویه میلیچ، مدیرعامل استقلال مدعی شد که این بازیکن تنها ۶ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و باقی مطالبات خود را دریافت کرده است.

باشگاه استقلال همچنین در تلاش است با هماهنگی‌های انجام شده بتواند در اسرع وقت تیک آبی را در صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

در پایان و آخرین وعده سعادتمند، قرار بر این شده فرهاد مجیدی، لیست تمدیدی و بازیکنان مورد نظر خود را به سعادتمند ارائه کند تا کادر مدیریت بتواند مذاکرات لازم را در این خصوص انجام دهد.

چه کسانی در لیگ برتر کرونا گرفته‌اند؟

از دو روز گذشته و با آغاز دور تازه تمرین اخباری مبنی بر ابتلای برخی از اعضای تیم های لیگ برتری فوتبال ایران به ویروس کرونا اعلام شده است. باشگاه سایپا به اصرار سرمربی تیم اولین مجموعه‌ای بود که اعلام کرد یک بازیکن جوان تیم به کووید ۱۹ مبتلا شده است . پس از آن در صبح جمعه اخبار از باشگاه گل گهر سیرجان درگیری ده عضو این تیم با کرونا منتشر شد و سپس تراکتورسازی بود که اعلام کرد ۴ بازیکنانش درگیری این ویروس هستند. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز که به دلیل شرایط در جدول از مهم‌ترین مدافعان شروع مجدد در لیگ به شمار می آید به شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد دو عضو اطرافیان تیم به کرونا مبتلا شده اند.

با انتشار این اخبار خبرنگاران ورزشی تلاش خود را برای کشف اسامی مبتلایان به کرونا آغاز کرده‌اند این در شرایطی است که باشگاه ها و سازمان لیگ برتر تمایلی به این کار ندارد و این بر خلاف اتفاقی است که در در سایر کشورها رخ داده و اسامی مبتلایان به سرعت منتشر شده که در این بین نام فوتبالیست های نامداری مثل پائولو دیبالا نیز وجود دارد . بازیکنی که پس از بهبود تمرینات خود را در یوونتوس آغاز کرده و آماده شروع مجدد سری آ ست. اما چه کسانی بنابر ادعای باشگاه‌ها و تستهای اولیه و ثانویه درگیر این بیماری هستند؟ مطابق آنچه که از این تیمها به دست آورده ایم:

*پرسپولیس: تدارکاتچی قدیمی و معروف تیم و یکی از دستیارانش.

*گل گهر: دو مهاجم تاثیرگذار تیم به همراه اعضای تدارکات.

*تراکتور: یک مدافع و دو هافبک دفاعی.

* سایپا: یک بازیکن جوان تیم با سابقه دعوت به تیم امید

* پیکان:؟؟

این اسامی نزد ما محفوظ است تا زمانیکه مدیران باشگاهی و سازمان لیگ به رویه مشخصی درباره اعلام اسامی برسند.البته به نظر نمی رسد این مسئله نیازی به پنهانکاری در این سطح داشته باشد و باید با آن کاملا عادی برخورد کرد.

رکوردشکنی میثاقی؛ 4 برنامه در یک هفته

برنامه فوتبال برتر شبکه سه ابتدا دوشنبه شب گذشته طبق روال معمول خود روی آنتن تلویزیون رفت. این برنامه سه‌شنبه شب هم پخش شد که مهمانش فیروز کریمی بود، اما با تصمیم مسؤلان شبکه سه، عصر چهارشنبه هم میثاقی برنامه‌اش را روی آنتن برد که این‌بار نیکبخت واحدی را دعوت کرد. جالب اینکه میثاقی به همین جا هم بسنده نکرد و روز پنجشنبه با اکبر میثاقیان به برنامه بازگشت و یک گفت‌وگوی دیگر را روی آنتن برد. مشخص نیست چه اتفاقاتی در مدیریت شبکه سه رخ داده که میثاقی به مجری اول این شبکه تبدیل شده و تقریبا هر روز روی آنتن است! نکته دیگر اینکه اخیراً بیشتر مهمانان میثاقی استقلالی هستند؛ از داریوش شجاعیان و محمد دانشگر گرفته تا فیروز کریمی و علیرضا نیکبخت‌واحدی که این موضوع باعث ایجاد حساسیت‌های زیادی برای طرفداران پرسپولیس شده است.

کد خبر: 1070341

وب گردی

وب گردی