بازدیدهای نظارتی در راستای تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و کیفی‌سازی صورت می‌گیرد

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی، بازدید از حوزه‌های مختلف واحدهای دانشگاهی را تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب و کیفی‌سازی و ارتقای عملکرد دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از جویبار در ادامه بازدیدها و ارزیابی سیستماتیک آموزشی پژوهشی و دانشجویی فرهنگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت بازرسی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان (منطقه ۳) صبح امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار بازدید کردند و عملکرد حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی را مورد بررسی قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمد شفیعی در رأس این هیئت علاوه بر بازدید از حوزه‌های مختلف با همراهی داریوش حمیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار دیدار کردند.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه بر اساس جدول زمانبندی بعد از واحد نکا، واحد جویبار دومین مقصد این هیئت در سال ۹۹ بوده است، ابراز امیدواری کرد که تا دی ماه سال جاری، کل واحدهای منطقه مورد ارزیابی قرار گیرند.

شفیعی واحد دانشگاهی جویبار را از واحدهای موفق در حوزه آموزشی و پژوهشی برشمرد و با قدردانی از دانشگاهیان، هدف بازدید از حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی را تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و کیفی‌سازی و ارتقای عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070363

وب گردی

وب گردی