سرای نوآوری «فناوری‌های آموزشی» تا آخر خرداد ماه افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: پیش‌بینی می‌شود با اتمام عملیات بهسازی ساختمان، سرای نوآوری واحد تهران غرب تا انتهای خرداد ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

پروین داداندیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره افتتاح سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اظهار کرد‌: بهسازی و نوسازی ساختمان سرای نوآوری این واحد دانشگاهی به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.

وی افزود: البته تاریخ اتمام عملیات بهسازی و نوسازی تا انتهای فروردین سال جاری تعیین شده بود ولی با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از مشاغل و لزوم رعایت فاصله‌گذاری در این ایام، روند پیشرفت این عملیات به‌طول انجامید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اتمام عملیات عمرانی داخل ساختمان، برنامه افتتاح سرای نوآوری واحد تهران غرب نیز تا انتهای خرداد ماه سال جاری محقق شود.

داداندیش استقرار اِلمان های مصوب سرای نوآوری را برای آغاز کار الزامی دانست و گفت: سرای نوآوری واحد تهران غرب در حوزه فناوری و نوآوری آموزشی فعالیت خواهد کرد که برای راه‌اندازی آن با چندین گروه شتاب‌دهنده درحال رایزنی هستیم.

وی ادامه داد: مدیر سرا نیز تعیین شده و تمامی امور محتوایی و ساختاری مورد نیاز تا آخر این ماه مهیا و مستقر خواهند شد. تاکنون درخواست استقرار 10 استارت‌آپ فعال در حوزه تخصصی سرا مورد بررسی قرار گرفته تا پس از افتتاح، شاهد استقرار فناوران باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تصریح کرد: سیاست کلان دانشگاه آزاد به تجمیع همه ساختارهای فناوری ذیل یک ساختار است و با افتتاح سرای نوآوری «فناوری و نوآوری آموزشی» مراکز رشد نیز در سراها مستقر خواهند شد. همگرایی در ساختارهای فناوری در به نتیجه رسیدن طرح‌های فناورانه بسیار موثر است و این مهم در سراهای نوآوری دیده شده است.

داداندیش خاطرنشان کرد: هسته‌های فناوری که تا موعد راه‌اندازی سرای نوآوری مراحل پیش رشد خود را گذرانده باشند به سرای نوآوری منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070434

وب گردی

وب گردی