آزمون بخش معارفی سی‌وپنجمین جشنواره دانشجویی قرآن برگزار می‌شود

آزمون بخش معارفی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به صورت مجازی ۲۷ خرداد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ دانشجویان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور (دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) فرصت دارند از روز شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ تا ۲۰ خرداد ۹۹ جهت ثبت نام و دریافت نام کاربری به نشانی الکترونیکی quranst.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون (شامل ۹ رشته معارفی و ۴ رشته حفظ) در روز سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در صورتیکه پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به می‌شود.

طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، مرحله دانشگاهی (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری) در خرداد و تیر ماه سال جاری، برگزار می‌شود زمان دریافت تمامی آثار بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ است.

تمام فایل‌های بخش آوایی(فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل‌های مربوط به دعا و مناجات خوانی، اذان(برادران) و تواشیح و همسرایی(برادران)، باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آیین نامه) حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیر ۹۹ به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان ارسال شود.

عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره است. پس از ارزیابی فایل‌های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ یک شهریور ۹۹ از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاهها اعلام خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070451

وب گردی

وب گردی