جزئیات برگزاری دروس عملی دکتری در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

بر اساس تصمیم ستاد بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس، امکان برگزاری دروس عملی به‌صورت حضوری و فشرده برای تمامی دانشجویان دکتری فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با تصمیم ستاد بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس، تمام کلاس‌های دروس نظری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا پایان نیمسال جاری کماکان به صورت مجازی و از طریق سامانه یادگیری ترکیبی دانشگاه (LMS) ادامه و اتمام خواهد یافت.

همچنین با هماهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس مقرر شد ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، کلاس‌های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر سه هفته از ۱۷ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

رعایت پروتکل ابلاغی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس، مبنی بر لزوم بررسی سلامت دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با بیماری کووید-۱۹ وزارت بهداشت و تکمیل فرم‌های خوداظهاری سلامت دانشگاهیان در زمان بازگشایی دانشگاه و طول بازه زمانی برگزاری کلاس‌های عملی نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ ضروری است.

همچنین برنامه اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه‌ها با رعایت حداقل تراکم حضور (یک نفر در هر اتاق دو، سه و چهار نفره و دو نفر در اتاق‌های بیش از ۶ نفره) پیش‌بینی شده است؛ چنانچه در خوابگاه‌ها نشانه‌ای از بروز علائم آلودگی به ویروس کرونا مشاهده شود، فرد مشکوک به بیماری و تمام افراد مرتبط با وی بلافاصله قرنطینه خواهند شد.

دانشجویان پس از اتمام دوره برگزاری کلاس‌های عملی تا تاریخ پنجم تیرماه لازم است بلافاصله خوابگاه را تخلیه کرده و به شهر محل سکونت خود بازگردند.

همچنین دانشجویانی که به دلایل پزشکی، مخاطرات ناشی از ابتلا یا احتمال آلودگی به ویروس و سایر دلایل موجه، امکان حضور در کلاس‌های عملی را ندارند، می‌توانند حداکثر تا پایان خرداد ۱۳۹۹ نسبت به ثبت درخواست حذف دروس عملی نیمسال جاری پس از تأیید استاد درس، گروه آموزشی و معاون آموزشی دانشکده اقدام کنند.

پس از اتمام برنامه دانشجویان دکتری در مرحله اول، نحوه و زمان برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده‌ها متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070491

وب گردی

وب گردی