تروریسم اشغالگران عزم ما را برای ادامه مقاومت قوی تر می‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت ایاد الحلاق جوان معلول فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت ایاد الحلاق جوان معلول فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: تروریسم فزاینده رژیم صهیونیستی هرگز سبب نخواهد شد که ملت ما تسلیم شود بلکه عزم و اراده ما را برای ادامه مقاومت و جهاد و مقابله با این تجاوزگر به سرزمین و مقدسات و ملت ما راسخ تر خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: جنایات اسرائیل به عنوان لکه ننگی بر پیشانی توطئه‌گران و افراد فرومایه و مروجان عادی سازی روابط با صهیونیستها باقی خواهد ماند و به عنوان نفرین، پشت سر اشغالگران است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت و مقاومت ما اجازه نخواهد داد که این خون پایمال شود.

قبل از این هم «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس با اشاره به حادثه شهادت جوان معلول فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در قدس اشغالی گفته بود: کشتن جوان معلول فلسطینی خویِ جنایتکارانه صهیونیست‌ها را نشان داد. رژیم صهیونیستی با این جنایت خود نشان داد که همچنان تشنه ریختن خون فلسطینیان است. این جنایت‌ها قطعاً به شکل گیری انتفاضه و مقاومتی جدید منجر خواهد شد. مقاومت تا زمان پایان اشغالگری، دست از مبارزه نمی‌کشد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی امروز یک جوان معلول فلسطینی را به ظن حمل سلاح به گلوله بست و وی را به شهادت رساند. این رژیم پس از ارتکاب جنایت مذکور در کمال وقاحت اعلام کرد که جوان معلول فلسطینی سلاحی به همراه نداشته است!

انتهای پیام/

کد خبر: 1070569

وب گردی

وب گردی