امتحانات دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حضوری برگزار می‌شود/ برگزاری امتحانات دروس عمومی و معارف به صورت مجازی

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی امشب با حضور در رسانه ملی درباره جزئیات برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اظهار کرد: ما بنا داریم کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به صورت حضوری برگزار کنیم؛ اما در عین حال، این امکان وجود دارد که امتحانات به صورت غیرحضوری و برخط نیز برگزار شود.

وی افزود: اگر وضعیت کشور به گونه‌ای شود که امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری وجود نداشته باشد، این توانایی و امکان در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که امتحانات به صورت آنلاین برگزار شود؛ اما فعلا بنای ما بر برگزاری حضوری امتحانات است.

علمایی با اشاره به امتحانات مقطع دکتری ادامه داد: امتحانات دانشجویان مقاطع دکتری همانند گذشته در اختیار استادان است که به صورت تلفیقی از روش‌های مختلف از جمله شفاهی و کتبی برگزار و یا در قالب پروژه و کارهای عملی به استادان ارائه می‌شود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره امتحانات دروس عمومی و معارف این دانشگاه گفت: امتحانات دروس عمومی و معارف در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ زمان برگزاری امتحانات این دروس از دو هفته به چهار هفته افزایش پیدا کرد؛ همچنین با توجه به برگزاری امتحانات دروس معارف و عمومی در انتهای امتحانات، فاصله زمانی 2برابر شده تا پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی از 24 خرداد تا 20 تیرماه به مدت چهارهفته برگزار خواهد شد که بخش‌نامه آن به تمامی استان‌ها و واحدها ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070585

وب گردی

وب گردی