توسعه کسب‌و‌کارها و راه‌اندازی استارتاپ‌ها در برج فناوری دکتر قریب

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بر استفاده  از فضای برج فناوری و نوآوری دکتر قریب برای ایجاد کسب وکار و راه‌اندازی استارت آپ‌ها تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرقدس، جلسه کارگروه مرتبط با موضوعات علمی - پژوهشی مدرسه اشتغال واحد شهر قدس با حضور نمایندگان دستگاه‌های شتابدهنده برج فناوری و نوآوری قریب در محل برج برگزار و بر همکاری علمی، اجرایی و پیوند دانشگاه و صنعت در مبارزه با سواد مهارتی تأکید شد.

عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس ملارد و صفادشت در این جلسه با تشریح اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه در مقابله با تشخیص، و ارائه استاندارهای علمی، آمادگی این واحد دانشگاهی را برای همکاری علمی با سازمان‌ها و مجموعه‌های استانی اعلام کرد.

قاسمی پیربلوطی با حضور در سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه ای قریب با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق شعار امسال در راستای جهش تولید، اظهار داشت: قصد داریم از فضای برج نوآوری برای ایجاد کسب وکار و راه اندازی استارت آپ ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری و پویاسازی اقتصاد دانش بنیان و با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت دانشگاه ها برای نوآوری و خلق ایده استفاده شود، تصریح کرد: افزایش تولیدات دانش بنیانی و توسعه کسب و کارهای نوپا می تواند این هدف را محقق سازد و بر این اساس در حال فراهم کردن زیرساخت و ظرفیت های لازم در این زمینه هستیم. با ایجاد فضا برای کسب و کارهای نوآور، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه، می توانند موجب افزایش نرخ توسعه کسب و کار و اقتصاد دانش بنیان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070593

وب گردی

وب گردی