آمادگی دانشگاه آزاد استان خوزستان برای برگزاری امتحانات به صورت برخط

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از آمادگی واحدهای این استان برای برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری و برخط باتوجه به افزایش شیوع کرونا در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آمادگی واحدهای این استان برای برگزاری امتحانات به صورت آنلاین اظهار کرد: هنوز درباره نحوه برگزاری امتحانات در استان خوزستان باتوجه به افزایش شیوع کرونا تصمیم گیری نشده و منتظر دستورات نهایی سازمان مرکزی در این باره هستیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد استان خوزستان آمادگی برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیرحضوری را دارد؛ اما باید ببینیم که طی روزهای آینده شرایط چگونه خواهد شد؛ اگر شرایط به همین شکل باقی بماند، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات متفاوت خواهد بود.

براتی ادامه داد: باتوجه به این که زمان برگزاری امتحانات از 2هفته به 4هفته افزایش پیدا کرده است، این آمادگی وجود دارد که امتحانات به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان خوزستان برگزار شود. به گونه‌ای که در هر کلاس، حداکثر 10 نفر حضور داشته باشند. درواقع ما تمامی پروتکل‌های بهداشتی را برای برگزاری حضوری امتحانات رعایت خواهیم کرد و هیچ گونه مشکلی در این راستا نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با انتقاد از برخی بی اخلاقی‌های فضای مجازی نسبت به برگزاری حضوری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این بی اخلاقی‌ها در فضای مجازی، باعث ایجاد دغدغه و نگرانی‌های کاذب برای والدین دانشجویان خواهد شد. تمامی امتحانات حضوری دانشگاه آزاد با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد؛ چرا که امنیت و سلامتی دانشجویان، بیش از هرچیزی برای ما اهمیت دارد.

وی با اشاره آمادگی دانشگاه آزاد خوزستان برای برگزاری امتحانات به صورت برخط و غیرحضوری تصریح کرد: باتوجه به بخش‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی امتحانات دروس عمومی و معارف به صورت آنلاین و در سامانه اختصاصی سازمان مرکزی برگزار خواهد شد؛ البته برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری، برای مناطق محروم استان خوزستان باتوجه به عدم دسترسی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

براتی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات ناشی از برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری را به حداقل برسانیم تا دانشجویان در کمال آرامش خاطر، ترم جاری را بگذرانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070608

وب گردی

وب گردی