دسترسی به فایل‌های کتاب‌های درسی در کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه امکان‌پذیر شد

دسترسی به فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه به‌پژوه امکان‌پذیر شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، دسترسی به فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه به‌پژوه امکان‌پذیر شد.

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با توجه به نیاز دانشجویان و محدود شدن خدمات اطلاعاتی دانشگاه به دلیل شیوع کرونا و همچنین درخواست‌های فراوان در خصوص امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی فارسی اعلام شده از سوی اعضای هیئت علمی، بخشی از عناوین کتاب‌های درسی مندرج در فهرست‌های دریافتی از دانشکده‌ها را تامین کرد.

این منابع با بیش از ۱۵۰ عنوان در زمینه‌های موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و حقوق تهیه شده، و اکنون روی سامانه‌های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه و سامانه همراه به‌پژوه قابل دسترس است.

تمامی این منابع در درختواره موجود در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به تفکیک دانشکده قابل مشاهده و دسترس هستند. شایان ذکر است منابعی که رایگان روی وب یا روی وب‌سایت ناشران وجود داشته‌اند به صورت تمام متن، و در مورد منابع غیر رایگان، پیوند دسترسی به آنها قرار داده شده است. همچنین برخی منابع دیگر در دست تأمین هستند و ان‌شاءالله به‌زودی به این درختواره افزوده خواهند شد. فهرست تمامی منابع به همراه پیوند دسترسی به آن‌ها در قالب پی‌دی‌اف در ذیل قابل دریافت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070638

وب گردی

وب گردی