تجمع مقابل سفارت آمریکا در برلین در همبستگی با «جورج فلوید»

در چند پایتخت مهم اروپایی از جمله «برلین» و «لندن» تجمعاتی مقابل سفارت آمریکا در همبستگی با «جورج فلوید» سیاه پوست کشته در آمریکا برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، چند پایتخت اروپایی از جمله «برلین»، پایتخت آلمان یکشنبه بعد از ظهر شاهد تظاهراتی به نشانه همبستگی با مرگ «جورج فلوید» سیاه پوست به تازگی کشته شده در آمریکا بود.

به نوشته خبرگزای «رویترز» صدها نفر معترض با تجمع مقابل سفارت آمریکا در برلین و با در دست داشتن پوسترهایی تحت عنوان «اجرای عدالت برای جورج فلوید» و «کشتن ما را متوقف کنید» اعتراض خود به این حادثه و همبستگی با سیاه پوستان آمریکا را نشان دادند.

این در حالی است که برخی ساکنان پایتخت انگلیس نیز با تجمع در یکی از میادین معروف این شهر همبستگی خود با سیاه پوست به تازه کشته شده از سوی یک مامور پلیس سفید پوست در یکی از شهرهای آمریکا را به نمایش گذاشتند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی در یکشنبه بعدازظهر، معترضانی به ویژه از گروه «بلک لایوز متر» مشاهده شدند که با استقرار در میدان «ترافالگار» یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین میادین ‌لندن فریاد می‌زدند، «نمی‌توانم نفس بکشم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1070667

وب گردی

وب گردی