حسینیان : موشک‌باران پایگاه آمریکایی علامت اراده صحیح رهبری انقلاب است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی کتاب «سند انتخاب» گفت: زدن پایگاه آمریکایی با موشک در تاریخ بی‌سابقه است این علامت نفوذ و اراده درست و صحیح رهبری انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ابتدای آیین رونمایی کتاب «سند انتخاب» با اشاره به مقوله ولایت فقیه گفت: ولایت اولیا و فقها فصل جامع اسلام است و بدون شناخت ولایت اسلام نیز شناخته نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شبهه‌ها در مورد بقای دین بعد از رسول اکرم(ص) گفت: شیعه معتقد است چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و گرچه پیامبر نبود اما باب علم از رسول خدا به ائمه هدی باز شد و با خاتمیت تشریح و قانون گذاری و تبیین دین تمام نشد.

حسینیان با تاکید بر اینکه فقها همان ادامه خاتمیت است گفت: این راه تا ظهور حضرت مهدی روی مردم مومن باز خواهد ماند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به نوع انتخاب فقها در دین اسلام برای ولایت فقیه گفت: هیچ حزب و سازمانی برای انتخاب امام به ولی فقیه بودن هیچ کدام دست نداشتند؛ اما با مرور زمان و دیده شدن روش و منش امام وی به عنوان رهبر جامعه انتخاب شد.

وی ادامه داد: چنین شیوه‌ای توسط ملکه، احزاب و گروه‌ها انجام نشد، بلکه بر اساس کشف مردم از رهبری امام مشخص شد و به او ایمان آوردند چنین ایمانی قلبی و باورمند بود.

حسینیان با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری جامعه اسلامی گفت: چنین انتخابی دموکراتیک بود؛ زیرا عده‌ای از فقها با دیدن شرایط، ایشان را به رهبری انتخاب کردند.

وی در ادامه گفت: شیوه انتخاب اگر اینگونه باشد مسائلی مثل ریاست جمهوری ترامپ پیش نمی‌آید. چنین وسایلی به خاطر این است که ‌‌‌‌‌‌‌‌پشتوانه‌ای از خبرگان ندارد. دموکراتیک‌ترین روش انتخاب توسط خبرگان در سال ۶۸ برای انتخاب رهبر انقلاب اسلامی صورت گرفت.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهار کرد: می‌بینیم که مقام معظم رهبری چگونه ایران را رهبری کرده و آمریکا را به زانو در‌آورده است. می‌بینم وقتی کشتی‌های ایرانی به سمت ونزوئلا می‌رود آمریکا جرئت برخورد ندارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: زدن پایگاه آمریکایی با موشک در تاریخ بی‌سابقه است. این علامت نفوذ و اراده درست و صحیح رهبری انقلاب اسلامی ایران است. امروز انقلاب با نفوذتر و با شوکت‌تر پیش می‌رود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مورد کتابی که رونمایی شد، گفت: این کتاب بر اساس اسناد شفاهی و کتبی افرادی است که در زمان انتخاب رهبری وجود داشتند و پاسخ به شبهات افرادی است که حول انتخاب رهبری ایجاد کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070709

وب گردی

وب گردی