قوه قضائیه اعتبارنامه نماینده گچساران در مجلس را بررسی کند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به رئیس شعبه 12 مجلس اعلام کرد: قوه قضائیه مدارک و مستندات نماینده گچساران را بررسی و نتایج را به عموم مردم اطلاع رسانی کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره رد اعتبارنامه منتخب مردم گچساران نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی نوشت.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: نظر به اعتراض جمعی از وکلای پارلمان به اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شریف شهرستان گچساران به استناد ماده 28 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور درخواست دارد ضمن شفافیت مدارک ارائه شده جهت رد اعتبارنامه فرد فوق الذکر مبنی بر رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و نفوذ شبکه ای و غیره؛ درخواست برخورد مطابق قانون را داشته باشید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: چنانچه این شائبه و مستندات مطرح شده صحیح است انتظار داریم به عنوان اولین اقدام مجلس یازدهم که با شعار مجلسی انقلابی و جهادی تشکیل شده، نسبت به عدم صدور اعتبارنامه شخص مذکور اقدام فرمائید تا به جایگاه نمایندگی مردم آسیبی وارد نشود.

در بخش پایانی این نامه بیان شده است: همچنین انتظار داریم پس از این اقدام انقلابی، مجلس شورای اسلامی با ارسال مدارک و مستندات موجود به قوه قضائیه ضمن ورود دستگاه قضایی به این پرونده، برخوردی قاطع با افرادی که مفاسد اقتصادی داشته و از جایگاه نمایندگی خود سوء استفاده و یا سودجویی نموده اند، انجام گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070720

وب گردی

وب گردی