تیم دوومیدانی آقایان و بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر شرکت می‌کند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور و هیأت همراه با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، لشگری با بیان اینکه ارتقای اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز، نشان دهنده تمایل دانشگاه به گسترش مقوله ورزش در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و امسال نیز تیم های این دانشگاه در رشته‌های مختلف، نتایج درخشانی به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد مهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیمداری در رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه دارد، اظهار داشت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه ریزی برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور صورت گرفته است.

لشگری ادامه داد: یکی از برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش سطح کیفی مکان های ورزشی خود با توجه به اهداف کلان دانشگاه است. در این موضوع، هم بحث ارائه خدمات به دانشجویان و هم درآمدزایی مدنظر قرار دارد. امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون های مختلف کشور نیز برای استفاده بهینه تر از مکان های ورزشی دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین استعدادیابی ورزشی در واحدهای دانشگاهی و مدرسه های سما، راه اندازی آکادمی در رشته های مختلف ورزشی و راه اندازی کلینیک های تخصصی پزشکی، ورزشی را از دیگر برنامه های آتی این مرکز برشمرد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور نیز گفت: ارتقای اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز و حضور لشگری که پیشینه خیلی خوبی در ورزش کشور دارد، نوید دهنده این است دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور، نقش پررنگ تر و پربارتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

مهدی مبینی افزود: مهم ترین شاخصه لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی این است که از بدنه دانشگاه است و هم ساختار تشکیلاتی دانشگاه و هم ساختار ورزش را می شناسد.

وی، حضور تیم های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های دو و میدانی جوانان و بزرگسالان کشور را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به حتم حضور تیم های دختران و پسران این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور، سطح کیفی مسابقه ها را ارتقا خواهد داد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور همچنین ابراز امیدواری کرد به زودی تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا برسد و اردوهای تدارکاتی این فدراسیون در مکان های ورزشی دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070734

وب گردی

وب گردی