4910 عکس از 628 هنرمند به دبیرخانه جشنواره عکس «هشت» رسید

با دریافت ۴۹۱۰ عکس از ۶۲۸ هنرمند عکاس در دبیرخانه سومین جشنواره «هشت»، مرحله نخست داوری آثار آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره عکس «هشت» داوری آثار آغاز شده است. در این دوره از جشنواره که دارای ۳ بخش «جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی»، «جلوه‌های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه» و «همدلی اجتماعی» است، ۶۲۸ هنرمند عکاس با ۴۹۱۰ عکس شرکت کردند، که تعداد محدودی از آثار ارسالی به علت نقض یکی از قوانین جشنواره نظیر ثبت‌نکردن تصویر با دوربین گوشی یا ارسال پس از پایان پذیرش آثار، به بخش داوری راه نیافتند.

استان‌‌های خراسان رضوی، تهران، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده را در جشنواره دارند. نکته جالب اینکه بیش از ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان دارای تحصیلات سطح کارشناسی و بالاتر هستند.

محمود مروتی، مسعود زنده روح کرمانی و کیارنگ علایی هیأت داوران سومین دوره جشنواره عکس «هشت» هستند که داوری آثار رسیده به جشنواره را آغاز کرده اند و با پایان یافتن این مرحله، بخش نهایی داوری آثار آغاز خواهد شد.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پایان خرداد ۹۹ اسامی پذیرفته‌شدگان از طریق تارنمای جشنواره به نشانی https://royayebehesht.ir اعلام خواهد شد و دبیرخانه جشنواره درصدد برگزاری رویدادی متفاوت برای آیین اختتامیه است که با پروتکل‌های بهداشتی سازگار باشد.

سومین جشنواره عکس هشت از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که توسط «نقش رویای بهشت» و با همراهی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و دبیری آن بر عهده وجیه‌اله شیرمحمدی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070739

وب گردی

وب گردی