زوایای مختلف شخصیت حضرت عباس(ع) در «برادر من تویی»/ چاپ پنجم در بازار کتاب

روایتی از کودکی تا شهادت حضرت عباس(ع) در رمان «برادر من تویی» به قلم داوود امیریان از سوی نشر کتابستان معرفت به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، زندگی نامه حضرت عباس(ع) با قلمی روان که داوود امیریان آن را نوشته توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده بود به چاپ پنجم رسید. داوود امیریان در این کتاب روایت جذابی از زندگی حضرت عباس(ع) آورده که می‌کوشد زوایای مختلف این شخصیت بزرگ را نشان دهد.

امیریان در کتاب خود داستان دلاوری‌ها و شجاعت یکی از بزرگترین مردان تاریخ را به تصویر می کشد. عباس، شیرمردی که از نوجوانی پای در میدان نبرد علیه سپاه کفار و منافقین نهاد و معرفت، جنگاوری و رشادت خود را بارها و بارها به نمایش گذاشت. «برادر من تویی» روایتی تاریخی با المان‌هایی جذاب و پرکشش است که از کودکی تا شهادت حضرت عباس(ع) را روایت می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «مولا علی (ع) به قدری رنجور شده بود که نمی‌توانست حتی در حالت نشسته نمازش را بخواند. عباس به قدری دلواپس پدر بود که در آن دو روز بدون خوردن حتی تکه‌ای نان، روزه گرفت. حتی می‌ترسید برای لحظه‌ای چشم هایش را ببندد که نکند پدر برود. در لحظات دلهره آور و طولانی که می‌گذشت، مولا علی (ع) لحظه به لحظه رنجورتر و بی حال‌تر می‌شد.

چندین بار بغض عباس ترک برداشت. سر بر سینه‌ پدر گذاشت و‌ های‌های گریه کرد. تنها دلخوشی‌اش در آن لحظات سخت، شنیدن صدای قلب پدر بود. قلبی که حالا کندتر و کندتر می‌تپید. در یکی از لحظاتی که مولا علی (ع) به هوش آمد، به عباس اشاره کرد گوشش را نزدیک کند. عباس نجوای آرام پدر را شنید که می‌گفت: پسرم، برادرانت را تنها مگذار. از حسن و حسین دست برندار. آن‌ها را بی یاور و تنها مگذار.»

چاپ پنجم رمان «برادر من تویی» اثر داوود امیریان از سوی نشر کتابستان معرفت در 210 صفحه با قیمت 25 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070748

وب گردی

وب گردی