سعید مسافر رییس هیات فوتبال شهرستان کاشمر شد

کاشمر از شهرستان های مستعد در رشته فوتبال می باشد. هیات فوتبال این شهرستان در سال های گذشته با حضور پیشکسوتانی چون احمد آریانپور، حسین کرمانیان و مرحوم محمد نصرتی توجه خاصی به زیر ساخت ها و پرورش جوانان داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، طی حکمی از سوی احسان اصولی، ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی، سعید مسافر به عنوان رییس هیات فوتبال کاشمر جایگزین هادی پارسا شد. مسافر بعد از این انتصاب، با معرفی رضا رضوانی و احمد محمدیان به عنوان نایب رییس و دبیر هیات، کار خود را آغاز نمود.

کاشمر که از شهرستان های مستعد در رشته فوتبال می باشد در دهه شصت با فوتبالیست هایی چون احمد آریانپور و سید حسن حسینی و مربیگری محمد دانش ، در جام منطقه ای فلق بازی های درخشانی را ارایه نموده و با شکست نساجی مازندران و ابومسلم مشهد به دور دوم صعود نمود.

هیات فوتبال این شهرستان در سال های گذشته با حضور پیشکسوتانی چون احمد آریانپور، حسین کرمانیان و مرحوم محمد نصرتی توجه خاصی به زیر ساخت ها و پرورش جوانان داشته در این بین احمد آریانپور با تاسیس آکادمی استعداد یابی استقلال، بازیکنانی زیادی را به فوتبال کاشمر معرفی کرده است.

داود دانش دوست مطرح ترین بازیکن کاشمر می باشد که در ابومسلم مشهد، تراکتور سازی تبریز و آلومینیوم اراک سابقه بازی داشته و سال ها کاپیتان ابومسلم نیز بوده است. او در حال حاضر با تاسیس آکادمی خود به پرورش نونهالان علاقمند مشعول است.

مسافر ضمن ابراز امیدواری در مورد آینده کاری خود آقایان حسین آرمان طاهری ، حسن صانعی پور و حسن سجادی را به ترتیب به عنوان روسای کمیته داوران ، انضباطی و مالی معرفی کرد.

کد خبر: 1070755

وب گردی

وب گردی