مشکلی در تامین برق مترو و روشن بودن کولرها نداریم

 مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: ما با توجه به رفاه مسافرانمان خود تمامی تجهیزات خود را به کار گرفتیم و مشکلی در تامین برق مترو هم نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فرنوش نوبخت به اجرای سختگیرانه پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایستگاه و قطار‌های مترو اشاره کرد و گفت: از ابتدای هفته جاری نظارت سختگیرانه‌ای را برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا کردیم و همکارانمان با نظارتی دقیق این مساله کنترل می‌کنند و با حضور بازرسان سختگیری جدی را بر این مساله انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: این کنترل و نظارت در همه ایستگاه‌های مترو انجام می‌شود و اهتمام داریم که از ورود مسافر بدون ماسک به مترو جلوگیری شود و اجازه ندهیم تا هیچ فردی بتواند بدون استفاده از ماسک از مترو استفاده کند.

نوبخت گفت: به همین منظور برچسب‌هایی در مترو نصب شده تا تاکید مجددی برای مردم در رابطه با ممنوعیت استفاده افراد از مترو بدون ماسک باشد و به نوعی به افراد تذکر دهد.

وی تصریح کرد: سلامت شهروندان برای ما در اولویت قرار داد و به طور کلی بیان توصیه‌ها باید کافی باشد تا اینکه ما بخواهیم برای این مساله اجباری قرار دهیم، اما استفاده از ماسک الزامی و اجباری است و همه باید رعایت کنند و اگر همکاران ما در ورودی فردی را بدون ماسک ببینند قطعا از ورود آن افراد جلوگیری به عمل می‌آورند.

نوبخت در پاسخ به اینکه تا چه میزان بر مراجعات مردمی به مترو افزوده شده است، تصریح کرد: در ابتدای هفته گذشته با چند روز تعطیلی مواجه بودیم و نمی‌دانیم که تعداد مسافرانمان در هفته جاری تا چه میزان افزایش پیدا می‌کند، اما در هفته جاری قطعا این مساله را بررسی خواهیم کرد تا بر اساس آن و افزایش حجم مسافران، خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: البته در زمینه تعداد مسافران مترو مدل خاصی در این زمینه وجود ندارد و ممکن است روزی مردم از مترو بیشتر استفاده کنند و روزی کمتر، اما با توجه به گرم شدن هوا افرادی که کار ضروری ندارند، کمتر از منزل مراجعه می‌شود هرچند همه باید به مدیریت سفر خود بپردازند و تلاش کنند که در ساعات غیرپیک از مترو استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با توجه به گرم شدن هوا چه تدابیری برای راه‌اندازی کولر‌ها در مترو وجود دارد، گفت: با توجه به گرم شدن هوا هیچ مشکلی در زمینه تامین کولر قطار‌های مترو نداریم و در تمامی ایستگاه‌ها از وضعیت مناسبی در این خصوص برخوردار هستیم.

نوبخت تصریح کرد: ما با توجه به رفاه مسافرانمان خود تمامی تجهیزات خود را به کار گرفتیم و مشکلی در تامین برق مترو هم نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070762

وب گردی

وب گردی