کاپیتان پرسپولیس همچنان در انتظار پاداش تیم ملی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نزدیک به دو سال است در انتظار گرفتن پاداش خود از فدراسیون فوتبال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ماجرای خط خوردن سیدجلال حسینی از تیم ملی در آستانه حضور این تیم در مسابقات جام‌جهانی 2018 هنوز برای خیلی‌ها روشن نیست. البته برخی عنوان کردند که چون سیدجلال، پرسپولیس را برخلاف نظر کارلوس کی‌روش در بازی با الجزیره همراهی کرد و آن گل دقایق پایانی را برای صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند، شانس حضور در جام‌جهانی 2018 را از دست داد.

این ماجرا یک نکته قابل توجه دارد که هنوز برای خود سیدجلال حسینی هم مبهم است. کاپیتان پیشین تیم ملی که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 از مؤثرترین بازیکنان تیم ملی بود و نقش مهمی را در گل نخوردن این تیم در صعود به جام جهانی ایفا کرد، هنوز موفق نشده پاداش صعود به این رقابت‌ها را دریافت کند. این در حالی است که همه همبازیانش پاداش 20 هزار دلاری‌شان را دریافت کردند، اما با گذشت دو سال فدراسیون فوتبال هنوز پاسخ روشنی به سیدجلال نداده است.

در این خصوص گفته می‌شود نام مدافع شماره چهار تیم ملی از سوی سرمربی وقت این تیم حتی از لیست پاداش بگیران هم حذف شده است. در هر صورت سیدجلال با قلمی که کی‌روش روی نام او بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره خط کشید، نه تنها جام جهانی را از دست داد، بلکه از گرفتن پاداش صعود به این مسابقات هم محروم مانده است.

کد خبر: 1070771

وب گردی

وب گردی