میراسماعیلی: خیانت‌کاران از اتحاد من و درخشان ناراحت هستند

رئیس فدراسیون جودو گفت: تنها عده‌ای که خیانت آنها در یک‌سال گذشته کاملا محسوس بوده از اتحاد و دوستی من و درخشان ناراحت هستند.

آرش میراسماعیلی در گفت‌و‌گو با سرویس ورزشی ایسکانیوز عنوان کرد: خوشحالم که درخشان پیشنهاد ریاست شورای راهبردی را قبول کرد تا به این ترتیب بتوانیم از تجربیات و تبحر او بیشتر بهره مند باشیم. اتحاد و همدلی شکل گرفته نوید روزهای بسیار خوبی برای جودو را می دهد.

وی ادامه داد: البته در این میان برخی از از اتحاد شکل گرفته خیلی ناراحت و عصبانی هستند. آنهایی که در یک سال گذشته خیانت های آنها بسیار محسوس بوده از این موضوع خیلی ناراحت هستند؛ زیرا قطعا به دنبال موضوعاتی بوده اند که حالا به طور حتم تحقق نخواهد یافت.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: حضور درخشان قطعا کمک بزرگی برای تدوین سند چشم انداز جودو است و در کنار آن قطعا توان بین‌المللی او می تواند کمک شایانی برای جودوی ایران باشد. او چندین سال در عرصه‌های بین المللی فعالیت کرده و ارتباطات بسیار خوبی هم دارد.

میراسماعیلی تصریح کرد: نیاز امروز ما استفاده از تمام قوای موجود برای دفاع از حقانیت جودوی ایران است و امیدوارم با همدلی و اتحاد بتوانیم به کمک خداوند در این راه موفق باشیم.

کد خبر: 1070788

وب گردی

وب گردی