مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معرفی شد

فاطمه حاجیلویی از اعضای هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان البرز به عنوان مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد استان البرز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جلسه شورای این استان ضمن بیان نقش و اهمیت زنان در جامعه گفت: دانشگاه بخش مهمی از جامعه بوده و مکانی است که حضور زنان در آن باید مقدمه ای برای تاثیر هرچه بیشتر این قشر در تمام جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات مشکلاتی در جامعه برای زنان پیش می آید، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی ها، فعالیت ها و اقدامات فرهنگی که در بخش امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز انجام می گیرد؛ این دفتر تبدیل به مأوا و مأمنی برای زنان فرهیخته باشد و بسیاری از مشکلات پیش روی آنان را مرتفع نماید.

رئیس واحد کرج با آرزوی موفقیت برای حاجیلویی، آمادگی ریاست و کلیه مسئولین این دانشگاه را برای رفع موانع موجود در انجام این مسئولیت مهم را اعلام نمود و اظهار داشت: امیدواریم که در سایه تلاش ها و همکاری های دلسوزانه همه مسئولین در امور زنان، حضور حاجیلویی در این سمت منشاء خیر برای بانوان فرهیخته دانشگاه و کل جامعه باشد.

فاطمه حاجیلویی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در سپردن این مسئولیت به وی گفت: این مسئولیت را به منزله یک تکلیف دانسته و تمامی تلاش خود را در انجام هرچه شایسته تر خدمت به جامعه زنان به کار خواهد بست.

مسئول امور زنان و خانواده استان البرز ادامه داد: از آنجایی که حضور زنان در جامعه این قابلیت را دارد که نورانیت و معنویت را به جامعه القا نماید، امیدوارم با لطف الهی و همراهی تمامی مسئولین دلسوز دانشگاه، این نورانیت بیش از پیش به فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و در مرحله بعد به کل جامعه تسری یابد و هر روز بیش از پیش، خانواده ها و جامعه ایران اسلامی در مسیر بهتری حرکت نمایند.

در این جلسه حاجیلویی حکم مسئولیت امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را از محمدحسن برهانی فر دریافت کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1070819

وب گردی

وب گردی