ترافیک سنگین در جاده های شمال/ توقیف 5 ساعته خودروهای عبوری از شانه راه

رئیس پلیس راه گفت: افرادی که بخواهند نظم تردد را بر هم زده و از شانه خاکی راه تردد کنند، خودرو به مدت ۵ ساعت در محل توقیف خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص جاده چالوس سنگین است.

وی گفت: آزادراه تهران - قم محدوده جاده امام رضا نیز ترافیکی پرحجم و روان را داراست.

سردار حسینی به پیش‌بینی پلیس در این باره اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس راه با آماده باش صددرصدی برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان در جاده ها حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راه در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌ها اعلام کرد: تمهیداتی جهت تسهیل تردد هموطنان در جاده‌ها پیش‌بینی شده و به ترتیب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد; بر این اساس در ساعات بعد از ظهر امروز بحث یکطرفه کردن محور هراز و چالوس در دستور کار است که با توجه به وضعیت ترافیک اعمال خواهد شد.

سردار حسینی خط قرمز پلیس را سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و نبستن کمربند ایمنی در خودروهای شخصی و عمومی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه گفت: متاسفانه هنگامی که حجم تردد ها افزایش یابد تعدادی راننده از شانه خاکی جاده تردد می کنند.

وی گفت: پلیس با رانندگانی که بخواهند نظم تردد در جاده‌ها را به هم بزنند حتما برخورد خواهد کرد، در این راستا خودروهایی که اقدام به حرکت در شانه خاکی کند به مدت پنج ساعت با نصب بنر در محل توقیف خواهند شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1070821

وب گردی

وب گردی