تجلیل از 10 عضو هیأت علمی و کارمند ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

در نشست هم اندیشی که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد؛ از 10 استاد و کارمند ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور مسئولین دانشگاه و بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری، در سالن جلسات دفتر ریاست تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از یادگاران و حماسه سازان دفاع مقدس را یادآور شد.

رحیمی گفت: وجود ایثارگران در دانشگاه باعث خیر و برکت برای دانشگاه است و امنیت و آسایش امروز سرزمین ما مرهون رشادت ها و دلاوری های ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه سازان عرصه ایثار و شهادت گفت: باعث افتخار و مباهات است که این واحد با حضور استادان ،کارمندان و دانشجویان شاهد مزین شده است.

محمد قاسمی ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از نظرات ارزشمند این عزیزان در قالب جلسات هم اندیشی بتوان راه شهدا را ادامه داد.

رییس بنیاد نخبگان بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید عنوان کرد: نقش جامعه ایثارگری در فضای علمی بسیار مهم است.

روح الله رسولی تجلیل از ایثارگران را تجلیل از شهید و شهادت و تجلیل از مقاومت و ایستادگی دانست.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما واحد شهرکرد نیز در ادامه این نشست هم اندیشی گفت: جهت تقویت مسائل مختلف جامعه ایثارگری نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی است.

حجت الاسلام یوسف اکبری برگزاری این هم اندیشی ها را گامی موثر در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس دانست.

سیدحسین حسینی رئیس اداره آموزش بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری هم درباره نقش رهبری در همه عرصه ها به ویژه دفاع مقدس را مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه عزت الله فتحی عضو هیات علمی گروه دامپزشکی و رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از زمان جنگ نقش استادان شاهد را جهت انتقال ارمان های دفاع مقدس به نسل جوان مهم ارزیابی کرد.

حسین خسروی عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات فارسی و رزمنده گرانقدر و نویسنده آثار دفاع مقدس نیز از خاطرات دوران جنگ تحمیلی خاطراتی عنوان کرد. آثار وی با موضوع دفاع مقدس در قالب داستان و خاطرات دفاع ممقدس به چاپ رسیده است.

عصمت رئیسی دبیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه دفاع مقدس را در قالب پاورپوینت ارائه داد.

در پایان این نشست هم اندیشی با حضور مسئولین دانشگاه و بنیاد شهید با اهدای لوح سپاس از ایثارگران دانشگاه تجلیل شد

اضافه می شود: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والا مقام، مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و المان های شش شهید دانشجوی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم قبور مطهر شهدا و المان های شهدا با گلاب ششتشو شد و با نثار شاخه گلی بر قبورشان یاد و نامشان گرامی داشته شد. این مراسم با مداحی فرزند جانباز و قرائت فاتحه به پایان رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1070834

وب گردی

وب گردی