جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد/ بررسی فعالیت ورزشی واحدها در فصل تابستان

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی علی‌نژاد دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا امروز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

کلانتری با اشاره به دستور جلسه شورای عالی ورزش گفت: ارائه گزارشی از برنامه های سال گذشته و برنامه و بودجه سال جاری در این جلسه بررسی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور لشگری در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، حضور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز رشد و پیشرفت کند.

در ادامه لشگری با بیان اینکه نگاه دکتر طهرانچی به حوزه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه تخصصی و دقیق است، گفت: این موضوع یک دلگرمی بزرگ برای حوزه ورزش دانشگاه خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه ورزش در سال 98 اظهار داشت: تخفیف شهریه به قهرمانان، مربیان و اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه، مأموریت/مرخصی ورزشی به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی عضو تیم های ملی، تسهیلات نقل و انتقالات ورزشی به دانشجویان عضو تیم های ملی و عضو باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه، برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز ورزشی و ... از جمله اقدامات حوزه ورزش است.

لشگری خاطرنشان کرد: در سال گذشته 227 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی همگانی، 32 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی، 6 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی در قسمت کارکنان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. همچنین لیگ فرهیختگان فقط مخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است که با موفقیت برگزار شد.

وی همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های کشور در سال گذشته پرداخت.

همچنین در ادامه جلسه علی‌نژاد دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم کار پژوهشی در حوزه ورزش در دنیای پسا کرونا تأکید کرد و گفت: این مسأله بسیار مهمی است که جهان ورزش در دنیای پسا کرونا به چه شکل خواهد بود، اگر این موضوع به صورت یک کار پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مدل مطرح شود، می تواند به سازمان های دیگر پیشنهاد شود که کار بسیار مهمی است.

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی برای ارائه دروس تربیت بدنی جا مانده از ترم دوم سال تحصیلی 99-98، برنامه ریزی برای بررسی ارائه دروس تربیت بدنی در ترم اول سال تحصیلی آتی، بررسی فعالیت های ورزشی واحدهای دانشگاه در تابستان در بستر مجوزها و پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، بررسی مشکلات رشته های تخصصی تربیت بدنی در دوران کرونا و ارائه راه حل های ممکن و نحوه ورزش در دوران پسا کرونا بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070847

وب گردی

وب گردی