برگزاری رزمایش همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه با همکاری ستاد بنیاد احسان برکت و تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی در مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، دانش میر مسئول اجرایی رزمایش همدلی با عنوان احسان دانشجویی استان یزد از برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه با همکاری و پیگیری بنیاد احسان برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد در مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمند در استان یزد توسط این ستاد انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در راستای فرمایش‌ رهبر معظم انقلاب در کمک به همنوعان و خانواده‌های نیازمند در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه این کمک‌ها، جمع‌آوری و در قالب بسته‌های حمایتی معیشتی توزیع شد.

مسئول اجرایی رزمایش احسان دانشجویی یزد با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکار‌ها آسیب دیده‌اند، گفت: به همین منظور هدایای جمع‌آوری‌شده در قالب یک‌هزار بسته غذایی هر یک به ارزش ۳میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

میر خاطرنشان کرد: این رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با مشارکت و همکاری مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی یزد و به‌منظور انجام رسالت‌های اجتماعی دانشگاه‌ها و نقش‌آفرینی مراکز آموزش عالی و کمک به هموطنان خود در جامعه در محل مسجد شهید صدوقی دانشگاه انجام شد.

وی درباره جزئیات بسته‌های معیشتی و نحوه توزیع آنها اظهار داشت: هزار بسته غذایی تهیه شده شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، نخود، لوبیا و رب است که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰هزار تومان بوده و با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070853

وب گردی

وب گردی