فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با تمرکز بر نیاز صنایع کشور به انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی، تلاش کرد تا این نیاز را با توان داخلی و به کمک فناوری‌های پیشرفته تامین کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را با تولید و توزیع انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی در سراسر کشور آغاز کرد و هم اکنون با تحقیق و پژوهش درست توانسته تولیدات خود را با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید و به روز دنیا ارائه دهد.

احسان مهدوی مدیرعامل این شرکت‌ گفت: محصولات این شرکت شامل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی، چمبرهای تست محیطی، یخچال‌ها، فریزرها و دیپ فریزرها، چیلرها، مینی چیلرها، آبسردکن‌های صنعتی و تجاری و شیرسردکن‌ها در ظرفیت‌ها و طراحی‌های مختلف و سیستم‌های کنترل و نمایش می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان با تولید محصولات کاربردی در صنایع مختلف به کاهش ارزبری از کشور کمک کرده است، گفت: با تولید انواع یخچال ها، فریزرها، دیپ فریزها، چمبرها و محفظه های تست دمایی برنامه پذیر و دما ثابت از دمای ۸۰- تا ۱۸۰ + درجه سانتیگراد با کاربردهای پزشکی، آزمایشگاهی، صنعتی در انواع ضد انفجار و متعارف با قیمت پایین‌تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی، خروج ارز از کشور را کم کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070871

وب گردی

وب گردی