فردا آخرین مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی است

مهلت ثبت درخواست دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فردا ۱۵ خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ۹۹ فرصت داشتند که تقاضاهای انتقال و میهمانی خود را ثبت کنند.

بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان، متقاضیان تا فردا ۱۵ خرداد ۹۹ فرصت دارند علاوه بر ثبت نام در دانشگاه‌های مبدا به بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۶ خرداد تا ۲۶ خردادماه ۹۹ صورت می‌گیرد.

دانشگاه مبدا در روزهای ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۹ به تقاضای دانشجویان رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می‌کند.

در صورت موافقت دانشگاه مبداء، بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی ۲۸ تیرماه تا ۷ مرداد ۹۹ صورت می‌گیرد و دانشجو موظف به ویرایش است.

فرصت ویرایش دانشجویان در ۸ مرداد تا ۷ شهریور ۹۹ به پایان می رسد و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد در این زمان انجام می‌گیرد.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم‌گیری درباره انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) در مرداد یا شهریورماه ۹۹ انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد این دانشگاه در رشته دندانپزشکی از پذیرش دانشجوی میهمان و انتقالی معذور است.

دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرده است متقاضیان صرفا برای میهمان شدن می‌توانند برای این دانشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070909

وب گردی

وب گردی