واکنش اسنپ چت علیه ترامپ

اسنپ چت به درگیری بین ترامپ و توئیتر واکنش نشان داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بعد از اظهارات زاکربرگ که شائبه حمایت فیس بوک از ترامپ را بوجود آورد، واکنش سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی علیه ترامپ ادامه دارد. بعد از بحث و جدل بوجود آمده بین ترامپ و جک دروسی مدیرعامل توئیتر، امروز نیز اسنپ چت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد دیگر ترامپ را تبلیغ نخواهد کرد.

اسنپ ​​چت ترامپ را تبلیغ نخواهد کرد

بعد از بحث و جدل بین ترامپ و جک دروسی مدیرعامل توئیتر، فیس بوک طرفداری خود از کدام طرف را اعلام کرده بود. اسنپ چت به توئیت های هفته گذشته ترامپ که خشونت را ترویج می کرد، واکنش نشان داد. این شرکت امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد حساب ترامپ در این پلتفرم را از حالت تایید شده خارج خواهد کرد.

حساب رئیس جمهور ترامپ، RealDonaldTrump ، روی پلتفرم باقی خواهد ماند و همچنان در نتایج جستجو ظاهر می شود. با این حال، دیگر در برگه اخبار، ناشران خبرها مقامات منتخب، افراد مشهور و تأثیرگذار ظاهر نمی شود.

اسنپ چت اعلام کرد: « از این پس پروفایل رئیس جمهور آمریکا ترامپ در تب Discover Snapchat در دسترس نخواهد بود. ما صداهایی را که باعث خشونت نژادی و بی عدالتی می شود، منتشر نخواهیم کرد. خشونت و بی عدالتی نژادی جایی در جامعه ما ندارد و ما با هم در آمریکا به دنبال صلح ، عشق ، برابری و عدالت هستیم. »

ترامپ که بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد، با تبلیغ مرتب در برگه کشف برنامه، بیش از سه برابر تعقیب کننده نسبت به سال گذشته به دست آورد. ترامپ به بلومبرگ اعلام کرده است که با جوانانی که برای اولین بار در انتخابات سال 2020 رأی خواهند داد، از طریق اسنپ چت ارتباط برقرار خواهد کرد. همچنین به نظر نمی رسد که روند برنامه های انتخابات پس از این وضعیت به خوبی پیش برود. اینگونه به نظر میرسد برنامه انتخاباتی ترامپ با اقدام اخیر اسنپ چت به مشکل برخواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070985

وب گردی

وب گردی