امتحانات دانشگاه علم و صنعت در همه مقاطع غیرحضوری شد

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اعلام اینکه امتحانات در تمامی مقاطع و دوره ها غیرحضوری برگزار می شود، از تعیین تکلیف نحوه برگزاری امتحان برای دانشجویان خارجی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ در کلیه مقاطع و همه دوره‌ها (روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی) از روز شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، به‌صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان خارجی این دانشگاه، با اشاره به نشست اخیر شورای آموزشی، به منظور برنامه ریزی امتحانات این گروه از دانشجویان، گفت: در این خصوص، در گام نخست، دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه را به ۳ دسته تقسیم کرده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: گروه اول؛ تعداد محدودی از دانشجویان را شامل می‌شود که همچنان در کشور حضور داشته و اصلاً از کشور خارج نشده اند. این افراد می‌توانند مطابق برنامه زمانی مثل سایر دانشجویان در امتحانات شرکت کنند.

واحدی با بیان اینکه عده زیادی از دانشجویان خارجی با شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه به کشورهای خود بازگشته اند، ادامه داد: از این میان یک گروه کلاس‌های آموزش مجازی ما را دنبال کردند و اکنون این آمادگی و تمایل را دارند که در آزمون‌ها شرکت کنند، لذا این امکان برایشان فراهم است که در امتحانات به صورت مجازی شرکت کرده، مورد ارزیابی قرار بگیرند و ترم را به پایان برسانند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دسته سوم اما عده‌ای هستند که به کشورهای شأن بازگشتند ولی امکان استفاده و بهره گیری از کلاس‌های آموزش الکترونیکی را نداشتند، این افراد طبق اعلام سازمان امور دانشجویان و دانشجویان غیر ایرانی و مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، درصورت مساعد شدن شرایط و بازگشت به کشور در شهریور ماه، می‌توانند در مهر ماه، با مراجعه به استاد، امتحانات دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1070988

وب گردی

وب گردی