نظری: در ۷ سال گذشته از استقلال وعده شنیدم، مجبور شدم به AFC شکایت کنم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در هفت سال گذشته از مسئولان این باشگاه وعده شنیدم و راهی جز شکایت برایم باقی نمانده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، محمدمهدی نظری درباره شکایتش از باشگاه استقلال گفت: من بابت سال 92 مبلغ 450 میلیون تومان از باشگاه طلب دارم، در این سال‌ها از مسئولان باشگاه تنها وعده و وعید شنیدم و متاسفانه طلبم را نگرفتم. استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و هرگز دوست نداشتم شکایت کنم، اما در ایران معمولا بازیکنان برای گرفتن حق و حقوق‌شان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: من به AFC نامه زدم و شکایتم را ارائه کردم. چند وقت دیگر هم برای راستی‌آزمایی قرار است نماینده‌های AFC‌ به ایران بیایند تا به نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بدهند و طبیعتا باشگاه‌ها نباید بدهکار باشند. این طلب مربوط به 7 سال پیش است که آن زمان می‌توانستم یه آپارتمان بخرم، اما الان با این پول آپارتمان را به صورت رهن هم نمی‌دهند. رهن آپارتمانم در سال گذشته 300 میلیون بود که الان برای تمدید 470 میلیون می‌خواهند. اگر این طلب را همان زمان می‌گرفتم، از لحاظ مالی خیلی به سودم بود. امیدوارم که در نهایت باشگاه استقلال طلب مرا پرداخت کند.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص وضعیت مبهم برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: الان بازیکنان شرایط بدنی خوبی ندارند و بازی‌ها هم قرار است فشرده برگزار شود. از طرفی خطر بیماری کرونا همه ما و خانواده‌های‌مان را تهدید می‌کند و باشگاه‌ها هم نمی‌توانند پروتکل بهداشتی را رعایت کنند. مسئله مهم دیگر هم این است که ما نباید لیگ فصل بعد را از دست بدهیم، فکر می‌کنم در این شرایط تعطیلی لیگ تصمیم خوبی است. البته اینکه قرار است تیم قهرمان معرفی شود یا اینکه سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرد، یک موضوع جداگانه است و ما در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستیم.

کد خبر: 1071039

وب گردی

وب گردی