دانش‌آموخته مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب ۳ عنوان برتر شد

دانش‌آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی موفق به کسب ۳ رتبه برتر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ غلامرضا هاتفی اردکانی دانش‌آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با شرکت در جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی در دوره سوم (خرداد۱۳۹۹) با ارائه رساله دوره دکتری خود با عنوان «نقد صورتگرایانه غزلیات کلیم کاشانی» به دبیرخانه آن جشنواره، مستقر در تهران و با توجه به رأی و تأیید کمیته داوران جشنواره، این رساله دکتری به‌عنوان پایان‌نامه برتر، برگزیده نهایی شد.

نظر به توانایی‌های علمی در زمینه‌های پژوهشی و آکادمیک و دستاورد علمی رساله دانش‌آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، هاتفی به ‌عنوان دانشجوی برتر این جشنواره نیز برگزیده شد.

کیفیت علمی رساله دکتری دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده باعث شد که شورای مدیریت و برنامه‌ریزی جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران، هاتفی را به‌عنوان پژوهشگر برتر این جشنواره هم انتخاب و معرفی کند.

غلامرضا هاتفی اردکانی این موفقیت‌های علمی و پژوهشی را مرهون پشتیبانی‌ها و تشویق‌های علمی استادانش دانسته که همواره در طول مدت تحصیل در دوره دکتری تخصصی از راهنمایی‌ها و ارشادهای علمی آنان بهره برده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071054

وب گردی

وب گردی