سپردن وثیقه  برای عاملان آتش سوزی خائیز کذب محض است

دادستان شهرستان کهگیلویه خبر آزادی عاملان آتش سوزی خائیز با سپردن وثیقه را کذب محض اعلام کرد و گفت: در این پرونده تاکنون کسی بازداشت نشده است که بخواهد آزاد شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه عاملان آتش‌سوزی کوه خائیز با اخذ وثیقه آزاد شدند عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در خصوص نحوه آتش‌سوزی گفت: آتش‌سوزی از حوزه قضایی شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

دادستان شهرستان کهگیلویه ادامه داد: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می دهد.

وی در رابطه با دستگیری 2 نفر متهم و آزادی به قید وثیقه گفت: با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب گفت که شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می نماییم.

سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و افزود: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

لازم به ذکر است سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفاء حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071083

وب گردی

وب گردی