کرسی یونسکو در دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان جهانی بهداشت قرارداد همکاری امضا کردند

کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان جهانی بهداشت قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس این قرارداد که هدف آگاه‌سازی افکار عمومی و آموزش به شهروندان برای مقابله با کرونا را دنبال می‌کند، مکلف شد در حوزه سنجش افکار عمومی و تولید محتوای رسانه‌ای در قالب ویدئوی کوتاه، موشن گرافی، انیمیشن و اینفوگرافی فعالیت کند.

گفتنی است، کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال ۱۳۹۸ با تشکیل تیمی داوطلب از متخصصان حوزه رسانه، پزشکان و دیگر علاقه‌مندان، تولید محتوای علمی عمومی برای مقابله با همه‌گیری کرونا را آغاز کرده است.

سازمان جهانی بهداشت پس از ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته، تصمیم به پشتیبانی مالی و معنوی از این فعالیت داوطلبانه گرفته است. در حال حاضر گروهی متشکل از پژوهشگران، مترجمان و تولیدکنندگان محتوای تصویری در این گروه فعالیت می‌کنند.

همچنین، مرکز مشاوره سلامت مهاجر که از سوی انجمن نخبگان افغانستانی و با پشتیبانی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد ١٣٩٨ راه‌اندازی شده نیز با این کرسی در اجرای این پروژه که مخاطب آن فارسی‌زبانان در کشورهای منطقه هستند، همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان برای دسترسی به محتوای تولید شده کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو می‌توانند به پیج اینستاگرام کرسی به آدرس https://instagram.com/health_comm_committee?igshid=5avqiq8oiazh مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071088

وب گردی

وب گردی