بهره برداری از مسیر ویژه دوچرخه سواری خیابان امام (ره)؛ مرداد ماه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از آماده سازی و بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری خیابان امام خمینی (ره) به طول 850 متر تا پایان مرداد امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطلب توجهی با بیان این که احداث این مسیر در راستای اهداف توسعه شبکه دوچرخه سواری درسطح منطقه اجرایی شده است؛ گفت: با هدف ایجاد زیر ساخت های شهری برای ترویج دوچرخه سواری و استفاده از حمل و نقل پاک ، مسیر دوچرخه سواری خیابان امام خمینی(ره) در دست ساخت است.

توجهی افزود: دسترسی مسیر دوچرخه سواری در راستای شرقی– غربی منطقه و با اتصال به ایستگاه مترو دانشگاه امام علی و خیابان ولیعصر(عج) تکمیل می شود.

به گفته توجهی احداث مسیر دوچرخه سواری با عرض تقریبی 5/1 متر مسیر درجه یک جدا شده به طول 850 متردر خیابان امام خمینی-حد فاصل میدان حرتا خیابان ولیعصر(عج) در حال انجام است که تا پایان مرداد امسال تمام می شود.

وی گفت: احداث 10 ایستگاه بیدود در نیمه شمالی منطقه نیز انجام شده است که هر ایستگاه با طول تقریبی 8 متر ظرفیت بین 10-13 عدد دوچرخه را دارد و راه اندازی این ایستگاهها باعث تشویق کاربران و ساکنین در سطح منطقه به دوچرخه سواری،عدم استفاده از وسایل حمل و نقل موتوری و توسعه حمل و نقل پاک شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 در باره فاز دوم این پروژه گفت: ادامه پروژه خیابان امام خمینی در فاز دوم حد فاصل خیابان ولی عصر (عج) تا میدان حسن آبادخواهد بود که اوایل تیر ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071136

وب گردی

وب گردی