احمد سعادتمند: هیچ بازیکنی را ارزان نخواهیم فروخت

مدیرعامل باشگاه استقلال از افزایش تعداد رشته های ورزشی در این باشگاه خبر داد داد و گفت: هدف‌مان این است که در کنار فوتبال، سایر رشته‌های ورزشی را هم در باشگاه فعال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد سعادتمند عصر امروز شنبه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال از از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد پرداخت.

فعالیت در رشته‌های غیرفوتبالی

در این مدت تلاش کردیم تیم بزرگ استقلال را به سمت باشگاه شدن پیش ببریم. در این راستا برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و قصد داریم در رشته‌های غیرفوتبالی هم فعالیت داشته باشیم. مضاف بر اینکه هدف مان این است که در کنار ورزش آقایان، ورزش بانوان را هم به طور جدی پیگیری کنیم. اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است که بزودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تکریم هواداران و پیشکسوتان استقلال

ما بنا داریم از طریق معاونت اقتصادی هر هفته از تعدادی هواداران خاص خودمان که سال‌ها کنار باشگاه بودند و اتفاقی برایشان رخ داده است را به باشگاه دعوت کنیم و در خدمت شان باشیم. بخش دوم این موضوع به تکریم پیشکسوتان اختصاص دارد. از آغاز این هفته این کار را شروع کردیم و روز دوشنبه خدمت اولین عزیزی خواهیم رفت که ببینید چقدر برای این باشگاه زحمت کشیده است. بر ما واجب است که به سراغ پیشکسوتان برویم. احترام این پیشکسوتان بر ما واجب است و در بازی‌ها و سفرها هم در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

خبر خوب برای هواداران

خوشبختانه با تلاشی که از سوی بخش حقوقی باشگاه صورت گرفت و حمایتی که وزارت ورزش و اداره کل ورزش تهران صورت دادند ما ورزشگاه مرغوبکار را به مراحل نهایی رساندیم و آماده امضا صورتجلسه تغییر و تحول هستیم. این ورزشگاه با ارزش ریالی بالا به سرمایه‌های باشگاه اضافه خواهد شد که می‌تواند سرمایه بزرگی برای باشگاه استقلال باشد. در هفته آینده خبرهای بهتری را در خصوص کمپ ناصر حجازی خواهیم داد.

هیچ بازیکنی را ارزان نخواهیم فروخت

تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سرمایه‌های باشگاه استقلال را حفظ کنیم. برای فصل آینده با نظر کادر فنی بازیکنان و سرمایه‌های اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد. قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و به خاطر مشکلات مالی سرمایه‌های باشگاه را ارزان نخواهیم فروخت و از همه سرمایه‌های باشگاه حمایت خواهیم کرد.

مشکل زمین تمرین نخواهیم داشت

الان دو زمین چمن استاندارد داریم که قابلیت تمرین استاندارد را داریم. یک سالن بدنسازی رایگان را هم به طور کامل در اختیار بازیکنان استقلال قرار دادیم. در بخش پشتوانه‌ای الان دغدغه‌ای نخواهیم داشت. این روند تا تیرماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. تلاشمان این است که بتوانیم این زیر ساخت‌ها را در ورزشگاه‌های مربوط به خود استقلال انجام دهیم. هدف ما این است که کاری کنیم که سال آینده دیگر زمین و سالن بدنسازی و استخر اجاره‌ای نداشته باشیم و همه این موارد برای خود استقلال باشد.

تمبر یادبود برای استقلالی‌ها

پس از نشست‌هایی که با معاونان وزارت ارتباطات داشتیم در تلاش هستیم که تمبرهای اختصاصی برای ورزشکاران و پیشکسوتان باشگاه داشته باشیم. این تمبر ماحصل مجموعه یادگاری برای هواداران استقلال در سراسر کشور خواهد بود. تفاهم نامه این بخش هم این هفته به امضا خواهد رسید.

کد خبر: 1071149

وب گردی

وب گردی