فدراسیون پنج‌‌‌‌‌ستاره

تاریخ قطعا بهترین قاضی خواهد بود تا متوجه شویم کی‌روش برای فوتبال این کشور چه خدماتی انجام داد.

ایسکانیوز-علیرضا بابک: انگار همین دیروز بود که جواد خیابانی، پس از اجرای اوامر محول شده با چاشنی بغض و اشک، فقر ملت ایران را نشانه گرفت تا کی روش را سیاه و تاریک جلوه دهد و روزی دیگر محمد حسین میثاقی که در برهه ای از زمان شیفته مرد پرتغالی بود، به یکباره نظراتش تغییر کرد و هر آن چه که در توان داشت برای نابودی چهره او خرج کرد، تا جایی که برخی از افراد رسانه ای در اوج نژاد پرستی او را دلال موزامبیکی می‌خواندند.

تاریخ قطعا بهترین قاضی خواهد بود تا متوجه شویم کی روش برای فوتبال این کشور چه خدماتی انجام داد.

تنها خطای کی روش این بود که به خط قرمز وزیر ورزش ورود کرده بود. او نباید با مربی محبوب آن ها جنگ را به راه می انداخت و از منافع تیم ملی در برابر یک تیم خاص دفاع می کرد.

حالا نتیجه اشتباهات آن روز‌ها به ثبت قراردادی صد پله بدتر از ترکمانچای با ویلموتس بلژیکی منجر شده است. آیا واقعا هیچ نهادی وجود ندارد تا فجایعی که مثلث اصلی تاج، کفاشیان و ساکت برای فوتبال این کشور رقم زدند را بررسی کنند؟

ای کاش قبل از این که تاج، فدراسیون فوتبال را هم به نام شیخ سلمان زده باشد کاری کنند.

جمله ای که محمد دادکان به زبان آورد شاید تا همیشه ذهن ها را به خود مشغول کند. «دلالی را در وزارت ورزش و فساد را در فدراسیون فوتبال جستجو کنید.»

روزهایی که عده ای از خبرنگاران و سردبیران ورزشی مسیر های منتهی به وزارت ورزش را بهتر از هر مسیر دیگری یافته بودند تا دیدگاه اذهان عمومی را نسبت به کی روش و قرارداد هایش تغییر دهند، شاید هیچ وقت تصور نمی کردند چنین فاجعه ای رخ دهد و زندگی حرفه ای خودشان را در معرض نابودی ببینند. اعتماد مردم به سختی جلب می شود اما به راحتی از دست می رود.

کد خبر: 1071153

وب گردی

وب گردی