امتحانات دانشگاه آزاد استان گیلان به صورت حضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان و واحد رشت با بیان اینکه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: استثنائاتی در عدم برگزاری حضوری امتحانات برای برخی از دانشجویان وجود دارد که با هماهنگی مسئولان استانی برطرف می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد دوستار در جلسه ویدئو کنفرانس و هماهنگی با روسا، معاونین و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا، باعث بروز مشکلات در کشور شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی، تنها دانشگاهی در سطح کشور است که به صورت حضوری امتحانات خود را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: استثنائاتی در عدم برگزاری حضوری امتحانات برای برخی از دانشجویان وجود دارد که با هماهنگی مسئولان استانی برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۲۴ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود و تا ۱۹ تیر ماه ۹۹ ادامه دارد، گفت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، طبق زمان‌بندی در بخشنامه به مدت ۴ هفته به طول می‌انجامد.

دوستار با بیان اینکه تمامی تصمیم‌گیری در واحدهای دانشگاهی باید مطابق بخشنامه سازمان مرکزی و با هماهنگی شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی باشد، تصریح کرد: امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نباید تداخل داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ساعات برگزاری امتحانات را طبق جدول زمانیندی در بخشنامه سازمان مرکزی از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح ، ۱۱ الی ۱۳، ۱۴ الی ۱۶ و ۱۷ لغایت ۱۹ برشمرد و افزود: امتحانات حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی با تاکید براینکه خانواده‌های دانشجویان نباید نگران امنیت و بهداشت فرزندان خود در زمان برگزاری امتحانات باشند، خاطر نشان کرد: امنیت دانشجویان باید در زمان برگزاری امتحانات برقرار باشد و اولیا نباید هیچ نگرانی نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

دوستار با اشاره به واحدهایی که کمتر از یک هزار نفر دانشجو دارند به هیچ وجه مجاز به تغییر ساعت امتحانات نیستند تصریح کرد: واحدهایی که دارای دانشجویی کمتر از یک هزار نفر هستند، باید آمار خود را به استان اعلام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید براینکه حضور اساتید در ایام برگزاری امتحانات ضروری است، خاطر نشان کرد: حضور اساتید در ایام امتحانات و چنین شرایطی موجبات دلگرمی دانشجویان را فراهم می‌کند.

دوستار با بیان اینکه اساتید غیبت دانشجویان را ملاک نمره قرار ندهند، ادامه داد: تمامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید در ایام امتحانات در اختیار معاونت آموزشی باشند.

وی حضور تمامی کارکنان و اساتید در زمان امتحانات را امری ضروری دانست و تاکید کرد: حضور کارمندان مطابق ساعات مندرج در بخشنامه و در ایام امتحانات به صورت شیفت ‌بندی ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همدلی در ایام امتحانات را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: حضور روسای واحدها و مراکز در ایام امتحانات بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

دوستار با بیان اینکه برنامه‌ریزی در اجرای امتحانات باید دقیق و با جدیت پیگیری شود، اظهار کرد: در ایام برگزاری امتحانات از ورود افراد غیر دانشجو به دانشگاه جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان در زمان برگزاری امتحانات ضروری است و فاصله صندلی دانشجویان در ایام امتحانات باید مطابق پروتکل‌های ستاد کرونای استان و بخشنامه آموزشی باشد، افزود: مسئول پاسخگویی امتحانات در دانشگاه آزاداسلامی، روسای واحدهای دانشگاهی و مراکز هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071164

وب گردی

وب گردی