احداث ۷ بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از احداث ۷ بازار جدید میوه و تره بار در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد با اشاره به اسامی پیشنهادی ۷ بازار جدید میوه و تره بار که در غرب، شرق و مرکز تهران واقع شده‌اند، گفت: این بازار‌ها شامل بازار میوه و تره بار فرحزاد در منطقه ۲، شبنم در منطقه ۵ و امام‌زاده عبدالله (ع) در منطقه ۹ هستند که هر سه بازار در غرب تهران جانمایی شده‌اند.

وی از بازار‌های میوه و تره بار حکیمیه (۳) در منطقه ۴ و ابیانه در منطقه ۱۴ به عنوان دو بازار جدیدی که در شرق تهران قرار دارند، نام برد و گفت: دو بازار میوه و تره بار شوش و انقلاب اسلامی نیز در منطقه ۱۱ و در محدوده مرکزی تهران مکان‌یابی شده‌اند.

راد، همچنین از تخریب و نوسازی کامل سه بازار میوه و تره بار ارم در منطقه یک، شهرک قدس در منطقه ۲ و بلوار پروین در منطقه ۸ خبر داد و تصریح کرد: دو میدان میوه و تره بار سهروردی در منطقه ۷ و بهمن در منطقه ۱۶ و نیز دو بازار میوه و تره بار جنت آباد در منطقه ۵ و فرهنگ در منطقه ۲۲ نیز بهسازی شده و توسعه می‌یابند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ساخت و توسعه بازار‌های میوه و تره بار را یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از مدیریت شهری دانست و گفت: امروزه میادین میوه و تره بار از نقش انکارناپذیری در تامین نیاز‌های روزانه شهروندان و اقتصاد خانواده‌ها برخوردار هستند و اهتمام این سازمان در ساخت و توسعه این بازارها، در واقع کمک به معیشت شهروندان در شرایط اقتصادی موجود است.

گفتنی است، هفته گذشته فاز دو بازار‌های میوه و تره بار شهید صیاد شیرازی در منطقه ۴ و توانیر در منطقه ۶ افتتاح شد و طرح توسعه این دو بازار پرمشتری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071193

وب گردی

وب گردی