مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون تنیس برگزار شد

داود عزیزی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس رسما معرفی شد.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز، مراسم معارفه داود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس با حضور مهدی علینژاد معاون توسعه قهرمانی کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

معاون توسعه قهرمانی در ورزش در حاشیه مراسم معارفه داود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس بیان کرد: این جمع صمیمی را که می‌بینم به آینده امیدوار می‌شوم. خداوند در قرآن بر این باور است که نباید جنگ و جدال صورت بگیرد. به عزیزی بابت حضور در فدراسیون تنیس تبریک میگویم. اگر به تنیس توجه ویژه‌ای کنیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

علی نژاد عنوان کرد: عزیزی سابقه مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان داشت و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند باعث تحول در ورزش تنیس شود. امیدوارم خانواده تنیس در این راه کمک کنند. همه کسانی که ظرفیت دارند امیدوارم به این جامعه کمک کنیم. اگر دلمان برای تنیس می‌سوزد باید حواسمان به تنیس باشد. اعتقاد دارم در این ۴ سال تنیس با حضور عزیزی می‌تواند به موفقیت برسد و قطعا حضور مجید شایسته عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کمک شایانی به تنیس می‌کند. تنیس جزو بازگشایی‌های اول ما بود و هیچ منعی برای شروع تمرینات نبود.

او ادامه داد: امیدوارم رشته‌هایی مختلف به ویژه تنیس بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم و امیدوارم مجوز برگزاری بازی‌ها صادر شود. الان در شرایط پساکرونا نیستیم اما من بسیار امیدوارم اواسط تیر ماه و یا تابستان بتوانیم لیگ‌های مختلف ورزشی را از سر بگیریم.

علی نژاد در پایان گفت: امیدوارم با حضور عزیزی تنیس ما شاهد موفقیت باشد و به هدفی که دارد دست پیدا کند.

کد خبر: 1071244

وب گردی

وب گردی