لزوم برگزاری امتحانات با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند

جلسه ستاد برگزاری امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه ستاد برگزاری امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور سعید قاضی مغربی «رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری»، امیر احمری نژاد «معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد » ، معاونان ، روسای دانشکده ها و سایر اعضا برگزار شد.

قاضی مغربی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان در اجرای برگزاری کلاس های آنلاین گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران، علی الخصوص همکاران حوزه معاونت آموزشی، این واحد دانشگاهی خود را با شرایط پیچیده و نامعلوم موجود منطبق کرده است و کلاس های آنلاین به شکل مطلوبی در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات بیان کرد: امتحانات نیم سال دوم 99-98 در چهار هفته از روز یکشنبه 25 خرداد تا روز پنج شنبه 19 تیر در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ، حضوری و با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برگزار می‌شود.

قاضی مغربی با تأکید بر همکاری تمامی بخش‌های دانشگاه با معاونت آموزشی در هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات پایان ترم، افزود: با توجه به حساسیت امر برگزاری امتحانات پایان ترم، ضروری است تمامی همکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه همکاری لازم را با حوزه آموزشی داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات دکتر طهرانچی مبنی بر اینکه دانشجویان می توانند در محل سکونت خود امتحان دهند، گفت: به منظور جلوگیری از سفرهای بین شهری با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان فاقد منع آموزشی تا 22 خرداد 99 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه الکترونیکی به آدرسazmoon99.iau.ac.ir ثبت نام کنند و با کسب موافقت از ستاد طرح تعاون آزمون در واحد محل سکونت خود آزمون دهند.

در ادامه جلسه، امیر احمری نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یادگار امام(ره) با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در تمامی محل‌های برگزاری امتحانات در واحد یادگار امام(ره) شهرری انجام گرفته است، خاطر‌نشان کرد: برگزاری امتحانات روزانه در چهار نوبت 8الی ۹/۳۰ ، 11 الی ۱۲/۳۰ ، 14 الی ۱۵/۳۰ و 17 الی ۱۸/۳۰ در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در حوزه‌های امتحانی تلاش شده همه موارد پروتکل‌های بهداشتی ، رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها و ضدعفونی حوزه‌های امتحانی به ‌صورت منظم رعایت شود.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات و هماهنگی های لازم جلسات متعددی با معاونام، روسای دانشکده ها، مدیران گروههای آموزشی و مسئولین برگزاری امتحانات برگزار شده است و این واحد دانشگاهی یکی از واحدهایی هست که در آن فرآیند امتحانات کاملا بصورت مکانیزه انجام می‌شود.

معاون آموزشی واحد یادگار امام(ره) شهرری با اشاره به برگزاری غیر حضوری و برخط دروس عمومی و معارف بیان کرد: در فرصت چهار هفته ای برگزاری امتحانات نیم سال دوم 99-98 ، هفته سوم از تاریخ 7 تیر الی 12 تیر امتحاناتِ دروس معارف، قرآن، وصایا، آشنایی با دفاع مقدس، ادبیات فارسی و زبان انگلیسی به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071254

وب گردی

وب گردی