آیا می توان از راه دور سلفی دسته‌جمعی گرفت؟

اپل اعلام کرد حق اختراعی مربوط به گرفتن سلفی‌های گروهی از افرادی را ثبت کرده است که به علت همه‌گیری ویروس کرونا از هم دور هستند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که از نظر اجتماعی دور هستید شرکت اپل برای گرفتن سلفی های گروهی حق ثبت اختراع گرفته است.

معمولاً گرفتن سلفی های گروهی در طول همه گیری ناامن است؛ اما ممکن است اپل در آینده راهی برای انجام آن کار داشته باشد. سازنده آیفون برای ایجاد سلفی مجازی گروهی حق ثبت اختراع (از طریق Patently Apple و The Verge) دریافت کرده است.

با این روش شما افراد را به یک جلسه سلفی دعوت می‌کنید که نرم افزار افراد را درست طوری قرار می‌دهد که انگار در پشت شما قرار دارند.

تصاویر می توانند شامل فیلم های ضبط شده و یا حتی لایو باشند و شرکت کنندگان می توانند عکس ها را ویرایش کنند تا خود را در جلو یا مرکز قرار دهند.

اپل اولین بار در ژوئیه سال 2018، درست قبل از انتشار COVID-19، این حق اختراع را ثبت کرد. همچنین هیچ تضمینی مبنی بر رسیدن از حق ثبت اختراع به محصولات نهایی وجود ندارد و اپل در حال کشف یک ایده است. با توجه به بیماری همه گیر، مطمئناً ما استفاده از سلفی های گروهی از راه دور به عنوان راهی برای ارتباط دوستانی که نمی توانند در کنار هم باشند را رد نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071321

وب گردی

وب گردی